• Anonym (En liten fågel på grenen utanför)

Hur var ditt helgsex?

Alla kanske inte har haft eller fått ha sex i helgen. Men du som hade sex - hur var det? Gjordes det något speciellt? Testade du något nytt och annorlunda? Var det bra eller dåligt? Känner du att du fick det sex du ville ha eller är du fortfarande "törstig"?

• Svar på tråden Hur var ditt helgsex?
  • Anonym (Man 50)

Blev ett ligg med frun i söndags morse. Hon var mest kåt av oss, jag var lite bakis och rätt trött. Det gick för henne på typ 2 minuter medan jag var segare. Efter 20 minuter kände jag att det räckte. Var skönt, men det skaver ändå lite att ligga utan att komma. 

• Anonym (Royal)

Som alltid sex på helgen. Alltid samma mönster i sängen. Lite enahanda kanske, men fantastiskt skönt ändå i vår ålder, 65+

Jag försöker få med frun på lite utflykter och äventyrligheter. Ibland går det vägen, ibland inte. Ja till sexleksaker, bondage, lättsmisk, ögonbindel, erotiska noveller. Nej till porrfilm, analsex mm.

• Anonym (Ja)

Men det blev det. Super mysigt. Satt i en fotölj för första gången när han va nere på mig. Vi har ganska nyligen träffats så det va lite nice. 

Svar på tråden Hur var ditt helgsex?