Är det normalt att han tittar på sin förra tjejs dagliga uppdateringar?
Jag har träffat en kille och från början tänkte jag att det här kan nog gå framåt, men sen märkte jag att han fortfarande tittar på sin förra tjejs händelseuppdateringar stories varenda dag. Hon är en sån som lägger ut massor. Allt från selfies till en massa annat. Han ser exakt allt, och ibland väldigt snabbt efter bara några minuter. Han ser på kvällar/nätter också. Dom har inte kontakt och det är många månader sen det var över mellan dom, varför sitter han då fortfarande och tittar på hennes dagliga uppdateringar??
Detta triggar igång en enorm oro hos mig. Har tidigare varit med om två killar som var otrogna mot mig och har så svårt att lita på andra. Förstår bara inte varför man gör så här. Är så rädd att han forfarande går runt och suktar efter henne eller känner något för henne. Att hon dessutom ser riktigt bra ut gör inte saken bättre. Vi är inte i ett förhållande så jag vet inte om jag vågar ta upp det här än, vi har inte setts så länge än men ett tag.
Taskiga svar undanbedes. Jag kanske låter svartsjuk men då får det vara så. Jag har varit med om typer som har blåst mig, så jag vill inte bli bränd igen..