Finns det mellanöstern tjejer som gillar svenska killar?
Ja finns det mellanöstern tjejer som tycker svenskar killar är intressanta, snygga fina?
Ja finns det mellanöstern tjejer som tycker svenskar killar är intressanta, snygga fina?
Min svärdotter är från Mellanöstern och alltså gift med min son och vi är helt svenska. Hon är nästan mer svensk än vad vi är och lever ett vanligt svenskt liv med jobb och annat.
Alla fattar väl att det är Halvsvenska/halviranska mannen från Vimmerby som startar samma tråd om och om igen. Han har fått svar varje gång och han ignorerar de flesta svar helt. Tror en politisk agenda ligger bakom frågan.
Alla fattar väl att det är Halvsvenska/halviranska mannen från Vimmerby som startar samma tråd om och om igen. Han har fått svar varje gång och han ignorerar de flesta svar helt. Tror en politisk agenda ligger bakom frågan.
1) Hur kan någon person svara på om många Mellanöstern tjejer gillar svenska killar?
2) vore det inte konstigt om någon Mellanöstern tjej inte attraherades av svenska killar? Gillar alla svenska tjejer killar från ett och samma land?
3) Att de attraheras av svenska killar kan vara en sak, men att de vill ha förhållande med svenska killar - en helt annan sak.
4) Vad de hårt hållna Mellanöstern tjejerna vill har ingen betydelse om deras föräldrar vill något annat.
TS gillar alla svenska killar Mellanösterntjejer?
Du kan applicera det svaret på din fråga, för det är samma svar!
Jag är halvturk. Vet inte om jsg räknas, har aldrug träffat min far men vet att han är turk+arab för att jag dna-testat mig och mamma är 98% svensk. Min man är svensk, mina ex är även de svenska.
Vad har du att erbjuda en tjej från Mellanöstern?
Jo det finns det är kurder som gillar svenska killar
Vad har du att erbjuda en tjej från Mellanöstern?