• Anonym (Besviken)

Negativt vid BIM+2

Jag är på bim+2 idag, har som molande mensvärk och spänningar i livmodern men ingen mens. Tog ett ultra tidigt från CB idag som visar negativt. visserligen på eftermiddagen, men tänker att efter bim borde det väl vara tydligt även på eftermiddagen? Eller finns det fortfarande hopp? Någon som varit med om samma och sen plussat?

• Svar på tråden Negativt vid BIM+2
  • Anonym (Ägglossning)

Vet du när du hade ägglossning eller är det en uppskattning? Ett plus kan komma senare men då har du också haft ÄL senare än vad du tror. Håller tummarna för dig!

• Anonym (Besviken)
    Anonym (Ägglossning) skrev 2026-05-08 07:58:27 följande:

Vet du när du hade ägglossning eller är det en uppskattning? Ett plus kan komma senare men då har du också haft ÄL senare än vad du tror. Håller tummarna för dig!

Bara uppskattning utifrån vad min mens-app säger, när jag ?borde? haft ägglossning. Hade tänkt börja testa ÄL kommande cykel, och sen hände detta nu då.. så hoppas det antingen är ett överraskande plus redan nu - vill inte att min cykel ska börja strula nu.. mensen har alltid kommit exakt på dag 30 - sen jag var tonåring liksom så är inte likt min kropp.. men man vet ju aldrig vad kroppen får för sig 😩

Tack!! Fortfarande ingen mens så hoppet lever!
Svar på tråden Negativt vid BIM+2