• Carro

Vår 1:a icsi med mycket komplikationer blev ett plus!

Äntligen får jag skriva det jag drömt om i så många år..
    Jag är gravid!!!!!!

Vår första behandling har varit fylld med komplikationer för min del, kraftiga biverkningar och kraftiga smärtor över äggstockarna..

Smärtorna ökade på till den 18/3 då jag blev inlagd och opererad dagen efter då det misstänktes att den ena äggstocken kunde vridit sig.
    Som tur var så hade den inte det, men den var stor som en knytnäve..

ÄP den 21/3 var ngt av det mest smärtsamma jag någonsin upplevt

Efter ET så har jag bara svullnat mer och mer och i söndags blev jag inlagd med vätska i buken.
    På sjukhuset togs gravtest, men vi vågade inte riktigt hoppas trots det var positivt, det är svårt att tro på ngt man inte sett..

Så i tisdags (ruvardag 13 ET= dag 1) efter att jag blivit utskriven tog jag mod till och gick till apoteket och handlade ett test.

På kvällen testade jag...

Redan efter 10-15 sekunder syntes ett tydligt plus!!!!!!!!!!

Det är helt ofattbart!!
  • Svar på tråden Vår 1:a icsi med mycket komplikationer blev ett plus!
  • fröken fru

Grattis och lycka till!!!!!!!!!!!!!!!

• Carro

Stort tack allihop!

Var tvungen att ta ett nytt gravtest för en stund sen (lär nog behöva ta ett par till) och jodå, plusset är fortfarande lika starkt Skrattande

• Fru Mmm

GRATTIS CARRO !!!

Visst är det underbart ! Lycka till nu i fortsättningen också!

Jag ska också testa igen imorgon bitti, för att riktigt förvissa mig och för att få den där goa känslan !!!

• Vilgotha

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Cahela

eh...mitt inlägg ovan blev lite konstigt...grattis i en massa hjärtan skulle det stå..Skrattande

• Carro

Då var man officiellt gravid kan man väl säga!
    Pratade med kliniken för en stund sen och fick tid för vul den 24/4, snacka om att vi är otåliga!

• Tovsippan

Ett stort stort lycka till!

Svar på tråden Vår 1:a icsi med mycket komplikationer blev ett plus!