• Fommpen

Jag är gravid!!!!

Vi har testat + på långfredagen. Det känns så konstigt och ofattbart. Efter 3års kämpande, tårar, avundsjuka, längtan, saknad, utredningar, diagnos, ännu fler tårar, förtvivlan, missunnsamhet, ilska, hopplöshet, ett misslyckat IVF och ännu fler tårar. Är vi äntligen GRAVIDA!!!

Jag kan inte få in det i huvudet. Har gråtit och skrattat i omgångar nu i över ett dygn. Förstår inte detta ännu. Vi ska ha barn, eller ja om den lilla nu vill stanna hos oss. Blir det inte så, har vi ändå kommit långt, för vi har lyckats, jag är gravid? (åhh vad jag älskar att skriva det ordet? Gravid, gravid, gravid? å det är JAG som är det)

Det har alltid varit så långt borta för oss. Alla andra lyckas, men inte vi. Men nu är dagen här. Mitt/vårt livs lyckligaste dag (hittills). Å det var på en ?tråkig? långfredag?.

Vi som är framme i IVF kön nu, var på infomöte i onsdags, och skulle tillbaka dit nu på tisdag för att lägga upp behandlingsschema. Å så lyckas vi själva på vår första pergo kur. Helt ofattbart!!

• Svar på tråden Jag är gravid!!!!
  • Fommpen

Alltså jag fattar inte detta!! Hur kan man vara så gulliga som alla ni är? Jag hade verkligen inte förväntat mig detta. Tack så mycket för alla grattisar!!! Ni är bäst allihopa!

• Fru Bryngelsson

Ett jätte grattis!!! Underbart att vara gravid och så alla "krämpor" !!! Grattis!!!Glad

• Lilla S

Skriver ett stort GRATTIS här också! Är väldigt glad för er skull.

• gambia90

Jag blir så glad när människor som verkligen förjänar gott får gott ....GRATTIS!

• Celindan

JAAAA!!!! Minns din tråd så väl, där det var nåt familjesammanhang, nån bjudning eller så ni skulle på och någon i er närhet var gravida, och du o din karl tyckte det var svårt att glädjas med dem....eftersom det var något som ni önskade så hett själva...
    Har för mig att jag i peppningssyfte skrev något i stil med att du kommer bli "världens bästa faster" eller så.....och nu ska den lilla ungen få en kusin!!!
    Superdupergrattis, håller alla mina tummar och tår att allt går väl Det är ER tur nu!!!!!

• Linisen

Stort grattis!!!!

Ta vara på dig och grodden

• Alice i underlandet

Vet inte om jag grattat er redan,
    Gör det nu Grattis och Lycka till
    Så underbart härligt...

• Soulbaby

Oj, vad glad jag blir för er skull! Stort grattis!!

Svar på tråden Jag är gravid!!!!