• Matillin

Hur lång tid innan ägglossning får man ägglossningsflytningar???

Vet inte om det är rätt forum att fråga i??
    Men jag ska göra lättstimulerad ivf nu i veckan och har inte haft ägglossningsflytningar på 2 år tror jag?
    Hade det nu precis när jag var på toa?
    Så därför undrar jag hur lång tid innan ägglossningen som man får flytingar för jag ska göra äggplock i veckan och vill ju inte att äggen släpper innan dess??

• Svar på tråden Hur lång tid innan ägglossning får man ägglossningsflytningar???
  • Baggy

Precis samma fråga ställde jag mig för ett tag sedan, väntade nämligen på äl men fick en mellanblödning istället och det bestämdes att jag skulle göra ett stimulerat FET vid nästa mens. Men efter ca 10 dgr började jag få äl-sekret och det höll på i 4 dgr innan jag fick utslag på äl-stickan och nu ruvar jag på 2 ägg. Barnmorskan jag pratade med sa att man brukar få det strax innan äl, men det verkar variera.

• dreamgroggy

jag får oxå nästan en vecka innan....

• dreamgroggy

fast den förändras ju lite...så nu har jag lärt mig ganska bra hur det ser ut då det är dax.....=)

• öbarn

hej fia!! längesen vid pratades vid.ville bara tala om att vi fått ett besked nu att simmarna är slöa..det var dom inte från början när vi testade..men nu är dom det..så nu står vi på kö på ivf..får ingen insem..hur går det för dig??

• Sara Jane

Hej . . . jag har också fått flytningar nästan en vecka innan.
    Så det är nog ingen fara.

Lycka till!!

Svar på tråden Hur lång tid innan ägglossning får man ägglossningsflytningar???