• LO72

Ingen mens!

Trodde verkligen denna gången att vi hade lyckats göra ett mirakel igen men icke då..Är på dag 44 idag och fick börja med provera istället för att mensen inte behagar komma.Käkar ju pergotime men anntar att allt oroligt runt om mig spelar in med.Menmen nu blir det 10 dagars provera sedan sista pergo kuren och sedan vem vet vad som händer.Känner bara att allt gör så ont och är så jobbigt.Vet ej när jag ska lära mig att jag ej kan hjälpa andra och lära mig säga nej.

Lottiz!

• Svar på tråden Ingen mens!
  • Baninis

Skickar lite styrkekramar till dig, vet hur det känns. Fick inte heller någon mens denna månad (pergo kur 4 dubbel) utan fick också börja med provera och ska sen äta min femte pergokur. Det är lätt att misströsta ibland och speciellt efter den jobbiga tiden mellan äl och Bim, man blir som nerslagen varje månad men sen är det bara att resa sig och ta nya tag.. Konstigt nog orkar man det månad efter månad. Jag tror på oss nästa månad, vi får ha siktet inställt på en tidig -07:a bebis. Lycka till! Kram Nina

• Jamy

Här kommer fler styrkekramar. Jag har haft det likadant och har inte ens orkat gå tillbaka till gyn efter min sista pergokur utan resultat. Mensen kom på dag 45 och denna gång hoppades jag på en spontan mens utan provera, men icke då...är idag på dag 44 och funderar på provera igen. Jag önskar er lycka till och hoppas allt ordnar sig för oss.

• LO72

Glömde dock skriva igår att vi är inne på vårat 7:e år som barnlösa och jag är långtids arbetslös med så det känns inte så jätte kanon precis.Men som vanligt så reser man sig ju efter ett misslyckande men det är jobbigt med.Hoppas det lyckas bättre för er andra.

Lotta!

Svar på tråden Ingen mens!