• Freo

Lycklig lycklig!! 7 veckan -har ni ont? Vad for symtomer?

JO det ar sant -- -VI skall ha barn!!!! ---fast jag ar sa orolig att det inte skall ga bra.

JAg ar helt skakig och euforisk och min man ar overlycklig och bara ler - jag har over en natt blivit en prinsessa och han kommer springande med koppar med tea, varma filtar --- och behandlar mig som en omtalig porslinfigur.... bara for gulligt. SA dalig mar jag ju inte

Min man och jag har forsokt i 5 FEM (!!!!) ar.
    Har tagit bort Endrimitrios samt en cysta, spolat aggledarna.
    Lyckades pa 2a Insemination + Chlomiphen (Pergo)50mg.

Min man hade dessutom jattelaga spermievarden - 2 milj INNAN de var forberedda for insemination. Pa kliniken sas de att "Vi far nog borja tanka pa ICSI nu" --- Har (bor i Australien) ges man 10% att lyckas med insemination under forutsattning att spermie varden ar bra....

Jag fick desstuom reda pa att jag har mkt lagt Jarnvarde - sa med andra ord --INTE EN CHANS att det skulle funka.
    Vi var helt overtygade pa att vi misslyckats ---IGEN. Jag var 4 veckor in i GRA innan jag ens gjorde GRAV test. Sjukhus blodtest---- JAG AR GRAVID!!!!!!!!

Hade tom borjat titta pa adoption som var enda losning!!

Jag gar nu in i vecka SJU!!!!! Helt undebart -- tro mig det finns hopp for oss alla.

SNALLA vad har ni runt vecka 7 for symtomer??

Min situation:
    *Ont i brosten
    *Mar lite illa - fast kraks inte
    *GASER i magen smarapar & smafiser hela tiden
    *Trott & Blek
    *Hormomvarden runt 2500 - ingen aning vad det betyder???

Tack alla ni underbara nygravida ---- som vi har langtat, gratit och vandats.

• Svar på tråden Lycklig lycklig!! 7 veckan -har ni ont? Vad for symtomer?
  • grabbmamman linda

Hej! GRATTIS!!!

I v.7 mådde jag illa!! Men kräktes inte.. åt mest frukt o grönt.. någon smörgås gick bra men sedan var det stopp! Höll i sig i några veckor.

Ont i brösten!! Väldigt ömma o svullna.. osså trött såklart.. utmattad :) Inte lätt o va gravid :)

Lycka till med bebben nu!

Kram Linda

Svar på tråden Lycklig lycklig!! 7 veckan -har ni ont? Vad for symtomer?