Handygirl, det är olika bara om man väljer att göra IVF tex i Danmark, som vi gjorde.
Jag har inte sprayat en enda gång utan injicerade även det preparat som jag använde för nedreglering. Jättehärligt tyckte jag, en spruta på morgonen och sen inget mer...
Har aldrig hört talas om att man gör det i Sverige, men det finns kanske undantag här också.
Jag såg inte själv programmet utan såg här på FL att det hade varit. Lite retligt att missa för det är ju som du säger, intressant att se hur det går till även om det inte är exakt samma procedur som i Sverige...
Säker en hel del saker som man inte tänkte på när man var mitt uppe i allt...
Håller tummarna för att det går bra på NUPP:et på onsdag..
KOS94. Inga frågor är för dumma....det är bara att fråga på..det är alltid någon här som vet.....
Kikade in lite i ditt krypin och du verkar vara skåning precis som jag...
Såg inte hur gammal eller ung du är...
men NUPP i Skåne erbjuds alla som är över 33, om jag minns rätt. Jag blev själv erbjuden det så fort jag ringde BM för inskrivning. Jag hör till Landskrona, men jobbar 50 m från KK i Lund så jag valde att göra NUPP här i stället. Fick dessutom remiss för trippeltest, som senare ändrades av BM på NUPP:et till en remiss för dubbeltest, Detta vägs ihop med NUPP:et precis som KUB, men KUB görs inte inom Region Skåne. Tror att det faktiskt är samma hormon som mäts i blodprovet när man gör dubbeltest som när man gör KUB, men jag är inte helt säker.
Hoppas att jag inte rörde till det för mycket för dig nu...
Härligt med sparkar, Niko. Tycker själv att jag kännt lite "fladder" de senaste dagarna, men försöker intala mig att det bara är önsketänkande..
Men igår fick jag en liten, liten buff....stannade till så häpen jag blev, men har antagligen inbillat mig det också. Har moderkakan fram och ganska lågt ner så jag borde inte känna nåt ännu, men man vet ju aldrig...
Kram på er tjejer!!