• cate 81

jaaaaaa... gud äntligennnnn

Hej!

Jag kan fortfarande inte fatta det!!!
    Har precis ttagit ett test!
    Kan det vara sant fick 2 streck på det graviditetstest som jag fick av läkaren!!

Snääla det är väl i8nte hormoner som styrrrr???

• Svar på tråden jaaaaaa... gud äntligennnnn
  • mumlan1

Grattis till ett positivt graviditetstest...

• cate 81

Hej!'

Jag har gjort Stim.fet testdag 28 april!
    Men kan testet visa fel fast man gjort 2 dagar innan jag har fått för första gången 2 streck det kan väl inte vara fel vaa fast jag tog den på kvällen många säger att man ska ta den med morgonurin!!!

Åhhh gud jag bara gråter som den!!

Kram
    cate81

• Crispie

GRATTIS!!

Nej det visar inte fel.... DU ÄR GRAVID!

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • cate 81

Hej!

Tack tjejer!

Jag ringde till sjukvårdupplysningen för att fråga om detta med FET och graviditetstest kan visa fel?
    Hon kan tydligen inte så mycket om sånt här men hon sa: Har inte du testdag på fredag gör då istället så det blir säkert på riktigt!!
    Hon sa att jag inte skulle lita på det att jag väntar till riktiga testdag istället?!
    Ledsen blev man ju men som sagt hon har ingen uppfattning!

Men visst kan graviditetstest visa rätt även om man gör 2 dagar innan eller????

Det är väl inga hormoner som gör att det blir 2 streck??

Bägge strecken är inte lika stark men ändå nästan den ena något svagare kan det bero på att det är 2 dagar för tidigt??

Kram
    cate

• baby1

nej det är posetivt..

posetivt är posetivt Grattis :)

• Mirakela2

Hej!

Vad roligt för er! Stort grattis! Som jag har förstått det gäller ett plus även om man tjuvtestar.

• trollet77

Positivt är alltid positivt, jag har då inte hört nåt annat. När jag väntade flickan kunde jag inte vänta, gjorde testet 5 dagar innan bim, och där var det tydligt plus.

• LindaD82

Jag tror också att det är positivt. Hade det varit för tidigt hade det blivit negativt. Så GRATTIS!! //LD

• Baggy

Tror också att du kan lita på att du är gravid! Grattis!

• cate 81

Hej!
    Tack ska Ni ha tjejer!!
    Jag är i chock fortfarande!!!
    Min man är på väg med ett digitalt clearblue så att jag riktigt kan förstå att jag e gravid!!!
    Men visst kan det inte visa fel jag e såå rädd att det är hormoner som spökar eller nåt eller har jag kissat för mycket tro :)

Kramiz
    cate

• Catta80

Grattis cate...vad kul Jag är inställd på mitt negativa imorgon känns så i kroppen...

Svar på tråden jaaaaaa... gud äntligennnnn