• felicia76

Hur länge tog det er för att få + ?

Hej,

Hur länge tog det er för att få ett + ?

Någon som äter pergo? Någon som fick + på första kuren?

Jag är inne på min första enkelkur pergo + har äl så jag kan inte låta bli att bli nyfiken

• Svar på tråden Hur länge tog det er för att få + ?
  • MicMac

får vem som helst pergo utskrevet???har haft p-sprutan men regelbunden mens men *L vet ja inte hur den fungerar...

• Petraplutt

6 månader med hjälp av pergotime, och 6 månader innan... så ett år

• Petraplutt

mic mac: Nej jag tror man måste besöka en gyn som "bedömmer" att man får pergotime utskrivet, har man ägglossning som vanligt ska man inte ta pergotime då risken för överstimulering är stor. Och det är inte så bra.

• MicMac

petra plutt:
    ok =) tack...jag tror jag har ÄL och nu är min mens 3 dagar sen...kom lite lite lite i natt när jag torkade mig men inge mer sen dess de va bara som en blod strimmla....mår illa ganska mycke men inget + =( vet inte va ja ska göra....

• MicMac

jag och min sambo myste igår också kan de bero på de kanske???
    att de kom pytte lite allså....

• Petraplutt

mic mac: Ska du inte testade dig då? Man kan få lite blod efter sex när man är gravid eftersom slemhinnorna blir skörare, ta ett test vettja!

Kramis

• skrattigtjej

hej jag undrar om de e ok att fråga här??

hur gör man när man kämpa för barn. men får dåligt bemötande då man ej tål ppiler och andra saker..

och vad e pergo??? kan nån förklara vad dem gör och hur man kan be om att få sådan, måste man ha försökt ett tag elle???

hur säger man när man inte har "normal mens" jag typ små blöder i 10 daga, uppehål i 6 dagar, sedan om igen.. nåt sånt... elle ja typ...??? e detta normalt :S

• peka15

skrattigtjej: skulle nog gå till gynekolog och kolla mensen om jag var du. Finns piller för att få mer regelbunden mens. Lycka till!

• skrattigtjej

peka15 '

tack men ja ha försökt tyvär.. utan resultat

dem säger ja e för ung för att få barn och bla bla bla

• Zazza

jag blev gravid på andra enkel kuren med pergo. fick äl på båda kurerna...

• 060904

Det tog oss på dagen ett år från första försöket. Ingen pergo.

Svar på tråden Hur länge tog det er för att få + ?