missfallsutredning oxbackskliniken??
hej!
Undrar om nån vet om Oxbackskliniken i Södertälje gör missfallsutredningar?
kram Looby
hej!
Undrar om nån vet om Oxbackskliniken i Södertälje gör missfallsutredningar?
kram Looby
Dom skickar remiss vidare till huddinge...
Misstänkte det!Har just haft tidigt missfall (tredje) efter ivf på huddinge men huddinge vet inte när jag kan får nån läkare tid hos de får utredning, i värsta fall blir det i augusti pga fullbokning...känns jobbigt, har 9 frysta ägg hos dom men våger inte sätta tillbaks ett enda tills vi blir utreda.
Har nån nåt annat förslag var man kan gör sånt, tror att det blir bara blod prov eftersom jag gjorde kontraströntgen i samband med barnlöshetsutredning.Kanske oxbacks kan åtminstone ställer up med blodprov?? Suck....
Men herregud...!!! Nu blir jag förbannad...!!
Jag va o lämnade 8 rör blod när jag skulle göra en utredning det tog max 10 minuter.. Sen fick jag boka en tid 3 veckor senare för att få svaren.. Det måste dom kunna göra. Ring oxbackliniken och be o få komma eller prata med Gunnar Möllerström.
Dom kan nog komma på en snabb lösning. Dom har även kontakt med uppsala sjukhus, kanske dom kan fixa nått där..
Ring oxbackliniken dom har tele tid mellan 8-11,30.. Lycka till..!!
Ja förbannad är jag med, förstår inte varför huddinge inte har en enda ledig läkare tid tills efter sommar!!!Tycker att det är skit dåligt att de inte räkna med att vissa patienter kanske behöva träffa läkare när saker inte funka!!Känner mig så maktlös!!Tror att jag ska kontakta oxbackskliniken och höra med dom.Hade möllerström när vi gjorde utredning förut och var super nöjd...
tack att du svarade Herus!
Kram
Lycka till... hör gärna av dig och berättade hur det gick..
Tror att dom kommer ta hand om dig på oxba...
tack!
Har lyckats att få en tid på oxbacks i juni så känner mig lite lungare.Undrar en sak Herus, fick du lämna blodprov nån särskilt dag under menscykeln eller spelade det ingen roll när proverna tågs?? Undrar mest pga kanske åka utomlands i juli och ville inte stöka till nåt!!
Kram
Man skulle helst lämna dag 3 i cykeln. Men jag hade ingen koll på min cykel efter mf:en så det gick bra ändå... !!
Skönt att du fick en tid.. lycka till nu..
Yipee, fick återbuds tid på huddinge redan nästa vecka!!
Lite konstigt att jag blir så glad att göra missfallsutredning men det känns super skönt att förhoppningsvis sätter igång med det innan sommaren!!!