• majsan26

Vi alla som har börjat med bebbeverkstan i Maj 2005- nu skall vi plussa ordentligt!

Det här är en empowerment tråd för alla som har försökt få en liten bebis i ett år nu och som "lider" av oförklarlig barnlöshet.

Det skulle vara kul att följas åt här och byta tankar/erfarenheter och självklart plussa som vi bara kan

jag och min kille,....Vi har försökt i ett år nu utan resultat, vi har gjort alla möjliga utredningar, inget fel på oss alls.

Vi myser och myser och allt är så underbar naturlig och skönt...

Vi äter Bisolvon, zinc och folsyra, ingenting hjälper.

Vad är det då????

varför blir det aldrig två streck på testet?

hoppas vi kan ge svar åt varandra här

• Svar på tråden Vi alla som har börjat med bebbeverkstan i Maj 2005- nu skall vi plussa ordentligt!
  • Akk76

Jag och min sambo har försökt mer än ett år, inget hjälper för oss heller. Men nu ska jag prova med rosenrot, det ska också fungera.

• Hannabaghera

Hej!
    Vi har försökt i 3 år nu...2 missfall,det senaste för 1½ år sedan.sedan dess har det varit...inget.Den 12:e juni ska vi börja vår utredning...hjälp!

• r78ks

tjena, ansluter gärna här. Vi är oförklarligt barnlösa och har varit så i ca 17 månader. Vi har precis genomgått en IVF (ska testa imorgon) men vi tror inte att jag är gravid. Vi fick dock 10 ägg till frysen, vilket är bra så vi satsar på ett FET innan sommarens slut.

Kunde få vara skönt att vara med här.

• Stossan

Hejhej...här är en till! Vi började i april 2005. ..så vi är inne på försök 14. Vi försöker med att pricka äl, folsyra, zink, rosenrot o bisolvon....inget hjälper. Vi ger det nog en chans över sommaren. Har inget hänt till hösten så blir det till att ringa barnmorskan. *snyft* Vill inte behöva göra det!

• majsan26

välkommen r78ks! är det första ivf? Hur gick det, vad det jobbigt?

Jag håller tummarna, skall också testa imorgon!

hannabaghera- det är nog skönt att göra utredningen och få veta om ngt är fel eller inte.
    Hos oss hittade dem inget fel, så det är bara att köra!

vi får väl hålla oss uppdaterade här!

• r78ks

majsan; ja det var vårt första IVF. Det har varit en jobbig resa, framför allt jobbig men¨talt men också fysiskt. Vi har dock 10 ägg i frysen så går det ej nu så kommer det att gå senare, det är vi säkra på.

• r78ks

jag tycker att alla ni som inte ha påbörjat en utredning ska göra det. Det är skönt att få reda på om något är fel och om det inte är något fel - ja då vet man det. Det är alltis värst att inte veta tycker jag.

Ibörjan på vår utredning hoppades v nästan att det skulle vara ett fel på någon av oss så att vi fick ett svar, men vi är oförklarligt barnlösa. Det positiva med det är att vi ju faktiskt kan bli spontant gravida medan vi nu väntar på vårt FET som kommer att ske i slutet av juli.

• majsan26

Är FET samma med insemination? För vi tänkte också göra en insem. om vi inte blir gravida (låter ju kul innan sept. Vill ändå försöka sommaren ut.

Hur går en FEt till? Du få berätta!

lycka till igen!

Svar på tråden Vi alla som har börjat med bebbeverkstan i Maj 2005- nu skall vi plussa ordentligt!