• Bebisnov2006

JAAAAA:)

Ler stort:)
    Jag har nyss testat och jag har ÄL....helt underbart!
    Får hoppas på ett + framöver...och en bebis 2007...:)
    Hur går det för er andra som planerar bebis...har det gått bra?
    KRAM på er:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-22 20:00:01:
    Kanske skall tillägga att jag nyss haft missfall och blivit skrapad...men nu så har jag fått äl igen och planerna på en bebis 2007 är i full gång...:)

• Svar på tråden JAAAAA:)
  • Freiya

känns lite fel att denna tråden ligger under missfall kanske..? speciellt med JAAAAA som rubrik :P

• Bebisnov2006

Ligger inte alls fel tycker jag eftersom jag nyss haft missfall och blivit skrapad...så jag ville bara berätta för alla som följt mig om att jag fått äl igen och är jätteglad:)

Blev lite nedstämd nu utav era inlägg...men visst förstår jag om ni trodde jag lagt tråden fel...men det var faktist rätt!

• Freiya

oj. då ber jag om ursäkt :( visste inte att du hade haft missfall eftersom det inte stog nåt om det i tråden. sry!

• Bebisnov2006

Helt ok...kan förstå om du trodde jag lagt tråden fel...
    Kanske skulle skrivit att jag haft missfall...

• Trollbarn72

Ååå...GRATTIS....Lycka till nu *L*....vill också!!! Men du ska veta att jag har fått min mens o hoppas på att ÄL kommer sen. Blev lite tveksam eftersom jag blödde lite i går o inget på morgonen,men nu verkar det ha kommit igång.Hoppas du får ett+ snart! KRAM

• love child

hoppas du får ett jätte + nu tjejen å det kommer gå vägen! ta hant om dig och sambon nu när ni bara kan rå om varandra på er semester
    ha det så jätte skönt på er semester
    *kramar om dig*

• nena81

grattis!håller tummarna för dig!när hade du missfall??vilken vecka?

• Princess Leia

Åhh Grattis! Hoppas oxå på en bebis 2007. Mvh Fia

/Mamma älskar dig skrållan!
  • Mrs Corbally

Vad kul för dig!!! Grattis!! Håller alla tummar och tår jag har för er nu!!

• Bebisnov2006

Tack så mycket allihopa:)
    Jag håller alla tummar och tår jag oxå,hihi:)

Jag fick reda på mitt missfall när jag var i v. 10+5,men hjärtat hade slutat slå i v.9+2,tyvärr:)....Skrapades 4 maj,och var på koll förra veckan och då kunde läkaren se att jag hade äl om några dagar!

Jag var fram och tillbaka med om vi skulle vänta en mens,men det var nått i mig som sa att det är bara att försöka igen...för jag känner mig helt ok nu och läkaren sa att allt hade läkt jättefint...så nu hoppas vi båda två att allt skall gå bra denna gången...kommer väl självklart vara nervös om det nu blir ett + de första kritiska veckorna...men vi har hopp:)

Nu skall jag jobba...tittar in lite senare,KRAM på er allihopa!

• nena81

Bebisnovember2006 det går inte att skriva i din gästbok:(

Svar på tråden JAAAAA:)