• flower83

Allt för att bli gravid...

Jag har ätit min första kur pergo men mensen kom ändå.. känner mig så "laddad". Jag vill bli med barn. jag årkar inte vänta längre.. vad mer kan man göra för att de ska bli en liten bebis i magen.. nån som har några förslag??

• Svar på tråden Allt för att bli gravid...
  • bubblan73

Skaffa en pappa........

• bubblan73

Skämt åsido, jag vet inte. Vi ska börja vårt bebisförsök nr 2 snart. Fick missfall i vecka 10 igår.

• flower83

Jag känner mig dum för du lidder mer än vad jag gör. jag har aldrig haft ett mirakel inom mig. men kan kan tänka mig hur du känner dig just nu....

När du skriver bebisförsök nr 2 menar du att ni har precis börjat med eran bebisverksta..
    Själv går jag på utredning.. det finns inge fel på oss..

• Johnna

Har du provat med ÄL-tester för att kunna pricka in rätt dagar?

Vad bra att ni går på utredning - då får du ju säkert den hjälp ni behöver och en möjlighet att fråga om råd.

Annars är det ju bra att ha ett gott tålamod om man vill bli gravid. Försöker själv få syskon till min son och är nu inne på 5:e pergo-kuren... Tappar också orken ibland, men det är bara att kämpa på...

Lycka till!

• flower83

jag har testat med äl tester den här månaden. men hittade inte på den.. förr hade jag en mens på 28 dagar men dom senaste månaderna hade jag 32. men nu 28.. så det är lite svårt att pricka in.. sen har jag kört med billiga tester. funderade på att köpa CB nu.. men dom är ju så dyr. för först vill jag ha ca 10 ägglossningstester och sen 5 grav tester.. för jag såg att dom hade en mer stegringslista.. för då ser man lite mer om man är på väg in i en ägglossning. vad har du kört med för tester Johnna??

Svar på tråden Allt för att bli gravid...