• sabia

en fråga angående embryon.

jag var på HS den 26/5 å fick två st fryst ägg tillbaka.
    hur vet man att de fäster? när börja man känna de symptom?
    hur många dagar måste man vänta för att man ska känna något.
    jag är så förvirrad.
    jag ska gravtesta mig Den 11/6.
    vilken vänta. vilken lidande.
    jag hoppas att tiden går fort.
    krammmmmm

• Svar på tråden en fråga angående embryon.
  • nea83

Jag vill också veta...
    Fick tillbaka 2små den 24/5 och har testdag den 10/6....

• Malouise

Om gravtestet är positivt så har ägget fäst

Symptom på graviditet lär ni inte känna än på länge!

Det kan kännas som enormt lång tid, men det är verkligen värt väntan om det "tar sig"!

Jag är inne på min andra IVF-graviditet. Första gången fick vi gratis och lilltjejen är lite drygt 2 år nu. Nästa knodd kommer 6:e juli, så det är inte långt kvar 

Och så har jag fortfarande 2 ägg kvar i frysen.

Jag har bara satt in 1 ägg varje gång.

Ps: Vad ni än gör, gör inte gravtest innan ni har fått klartecken att testa! Det ökar bara oron att nåt är fel, testet kommer inte att visa nåt innan det är dags!

(¯`°?.¸ ღ när jag blir stor ska jag sluta växa ღ ¸.?°´¯)
  • Snuttarna

Första gången fick jag 'mensvärk' efter ca 13-14 dagar och testade + efter 15. Den här gången fick jag 'mensvärk' redan dagen efter ET och har fortfarande värk/kramp och även illamåendet har börjat.
    Jag gjorde ET den 15 maj och ska egentligen testa först på söndag men kan inte vänta så jag testade i fredags på ruvardag 12.

/Snuttarna *testdag 4 juni*
  • Malouise

Det är inte alls säkert att man ens får några symptom. Jag tex fick inte det efter nån av mina insättningar. Några veckor efter +:et var jag ofta väldigt kissnödig, det var allt. Men då hade jag ju redan fått ett + som sagt.
    Testa INTE för tidigt! Ni blir bara deppiga när ni inte får nåt +!!! Testet kan inte visa rätt innan det är dags!

(¯`°?.¸ ღ när jag blir stor ska jag sluta växa ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden en fråga angående embryon.