• Tiger Af Lilja

Ännu ett missfall..

Idag var jag på en ny Vul, för att jag fick en ångestattack förra gången..(igår). Idag visade det sig att jag inte hade kvar minbebis i magen ..*ledsen*,men där emot har jag en enorm cysta i ena äggstocken.!! Mitt andra missfall nu..haft blödningar i 3 veckor..

• Svar på tråden Ännu ett missfall..
  • Jess83

Vet hur det känns.. har precis oxå konstaterat mitt andra ma

• Ampa

Jag är hemskt ledsen för er skull! Själv har jag haft ett, då kändes det åtminstone som ett fall åt rätt håll, men två är två förmycket.

Styrkekramar till er båda,

Kraaaam Ampa

• sabia

kram till dig, vet ej vad jag ska säga mer.
    ta hand om dig.

• Tiger Af Lilja

mm..och så är jag orolig attom vi ska börja försöka direkt eller vänta och se vad det är för cysta ifall jag måste operera bort den, sen så vill jag egentligen börja försöka igen.. Jag vill ju nu fast jag känner mig så nere. Är rädd för att cystan är når dåligt samt så är jag orolig för ännu ett missfall.
    Men jag har bestämt mig, jag ska börja ta nya tag imorgon angående mitt humör och mina tankar. Jag ska se positivt på allt varje morgon då kanske det går lite bättre också..

• ellet

Fördelen med att ta bort cystan är väl att livmodern har lättare att ta emot ett embryo eftersom cystan har en förmåga att "ta plats", det kan vara en anledning till varför man får missfall (beroende på vart cystan sitter)... beklagar dina MF, jag vet hur det är!!

KRAMAR i massor!!

• ellet

... men gud FÖRLÅT!! Jag såg nu att du skrev att din cysta sitter i äggstocken... sorry!!

Lycka till i alla fall!!

Svar på tråden Ännu ett missfall..