Vad har ni för gardiner i barnrummen? - bilder!
Vad har ni för gardniner i era barnrum? Har ni köp dem eller sytt dem själva?
Vill gärna se bilder
Vad har ni för gardniner i era barnrum? Har ni köp dem eller sytt dem själva?
Vill gärna se bilder
Jag sydde mina gardiner till bebisen...bild finns i mitt galleri.
Min stora son har "Monster Inc" panel-gardiner... finns bild på hans rum i galleriet..
Har någon bild.. Sonens rum: Molngardiner från Färgform o i dotterns randiga panelgardiner.
Har panelgardiner med blommor från haléns, finns bild i galleriet (rummet är inte min dotters) har inte hunnit lagt in några bilder.
samla:
Vi skall måla grönt i flickans rum. Riktigt coola tapeter och gardiner. Vart hittar man dem? Färgform, är det en affär eller?
Jag har vila, lite tunnare vanliga panellängder. Är så mycket färg och intryck ändå i dotterns rum så de gör ett lite cleanare intryck.
Jag har för bara några minuter sen hängt upp den här:
Tiny zoo fårn Mairo
Max har kappa med Tiny - Busungar från Mairo.
Jag är värdelös på att sy så jag köpte tyget & lämnade in till en sömmerska.
Allt som allt kostade det 180 :-
Bild finns i galleriet.
Sonen har rullgardin från Mairo med Småbus på.
Cillagbg: Vart köpte du de tyget?
har bara sett den metervaran på nätet, o där va den jättedyr!
Just nu har hon disneyprinsessor på. Men när vi har gjort iordning vinden åt henne ska hon få nåt mer tuffare, Hon är ju snart 6 år o vill ju vara en stor tuff tjej nu
Dotterns gardiner finns i bildgalleriet.
rullgardiner.. med stjärnor
Väggarna är vita och så har jag satt upp panelgardiner. De är enfärgade. Ett par är plommonfärgade och de framför är gammelrosa. Är verkligen helnöjd. Jag är inte så förtjust i mönster hit och dit.
Emma har lila tapeter och därför har vi satt dit lila (mörkare än tapeterna) spetsgardiner. Passar jättebra! Har dock inga bilder inne
Min dotter har just nu chockrosa panel-längder! En riktig färgklick =) Min kompis har sytt dem.
Hon har rosa/vit-rutiga gardiner. Har sytt dem själv samt satt in samma tyg i sängbord och förvaringsskåp. Hon är i värsta prinsessåldern och vill INTE ha någon andra färger än rosa och lila just nu......
Här är en bild: