• Anonym

    Hur vanligt är det med konkelbär?

    Usch. Min kille har massor av små konkelbär i sitt rövhår. Tycker det är rätt oläckert med dessa små "prydnare" men han säger att det är helt normalt hos killar som är håriga i baken. Enligt honom är det nästan omöjligt att inte få det och han säger (lite på skoj) att han är stolt över sin odling?

    Finns det några fler med erfarenheter på området?

  • Svar på tråden Hur vanligt är det med konkelbär?
  • Anonym (hehe)

    Jag har då hört kånkelbär är slang för hemorojjder.

    Säg bajsklumpar då..

  • Anonym (....)

    varför säga bajsklumpar om det "heter" kånkelbär? det är ju du som missuppfattat ordet...

    Nog om det. TS: se till att han tvättar rumpan med stålull o såpa, eller rakar sig, det där är ju äckligt, URK! Lycka till!

  • Anonym (fy)

    TS pojkvän menar dessutom på att det är vanligt.....

    Jag har aldrig stött på nån som har det, frågade min man om han trodde det var vanligt... han svarade bara att "klarar man inte av o torka sig i röven så klart det fastnar skit"....
    Men HUR vanligt är det att man inte klarar av o torka sig där då????

    Klarar man inte sin personliga hygien o sen anser det vara normalt... då är man lite illa ute anser jag!

  • Anonym (Ofrächt)

    Lova att tvinga honom till bättring TS för annars kan bakterierna föröka sig och till slut äta upp hela honom, sen tar dom dig...!

    Är TS kvar...?

  • Anonym (Tvätta)

    Han behöver lära sig att tvätta sig i baken.
    Kanske behöver raka sig i baken.
    Låter väldigt omoget att skoja om det.
    Lycka till det behöver du

  • Anonym (fy)

    Och riskerna med UVi ökar ju även för dig TS om din pojkvän går med massa skit i röven dag in o dag ut....

  • Henrik28

    Blöt upp bären med tungan.

    Skämt o sido så är det inte vanligt vad jag vet.
    Säg till att han använder blött papper när han torkar sig.

  • Anonym (Ofrächt)
    Anonym (Tvätta) skrev 2006-10-02 13:59:25 följande:
    Han behöver lära sig att tvätta sig i baken.Kanske behöver raka sig i baken. Låter väldigt omoget att skoja om det.Lycka till det behöver du
    Det var inte meningen att det skulle uppfattas som omoget med ett litet skämt sa så eftersom TS inte svarat på ett enda inlägg! Därför tänkte jag skoja till det...

    Har redan lämnat råd och föslag som lät mer seriösa!
Svar på tråden Hur vanligt är det med konkelbär?