Vinster på Trisslotter?
Någon som vunnit en större summa på Trisslotter? Där jag jobbade förut fick 70st lotter vid ett tillfälle och det sammanlagda värdet på alla 70 lotterna var 700.-!!! Se´n dess har jag tappat hoppet!
Någon som vunnit en större summa på Trisslotter? Där jag jobbade förut fick 70st lotter vid ett tillfälle och det sammanlagda värdet på alla 70 lotterna var 700.-!!! Se´n dess har jag tappat hoppet!
Har faktiskt vunnit 750 kr en gång, men annars är det mest mindre vinster. Men jag är glad för det lilla....
vann 1000 kronor en gång. annars bara småvinster.
Jag vann 10 000:- för 7 år sen.. trodde jag såg i syne.. grät inne på kiosken
Efter det har jag som mest vunnit 50 o 25:- Men men.. jag har ju fått mitt!!
Jag har vunnit 1000 kronor en gång. Jag är rädd för att jag också haft min vinst för efter det har jag inte ens vunnit 25 kronor...
1000 har jag vunnit en gång, 100 nån enstaka, om 25 tycker jag det blir ganska ofta.. (köper kanske 3-5 i månanden)
För en 7-8 år sedan då jag var arbetslös så köpte jag en Trisslott.
Började skrapa mitten.....högra översta hörnet...nedersta vänstra hörnet...sen kom jag inte ihåg....men då jag hade två rutor kvar att skrap så såg jag att jag hade tre 10.000:-!!!!!!
Trodde inte mina ögon....tårarna började rinna....min kompis frågade vad det var....stammade bara fram....vunnit!
-Ok..."då bjuder du på krogen ikväll" tyckte hon!?
Men det tyckte inte jag....pengarna användes till att måla och fixa till barnens rum som dom ville ha det samt att jag äntligen fick min stora spegel i hallen som jag suktat efter länge!
Har blivit spådd 2 ggr....och jag har mycket pengar att vänta.....så väntar jag!
Min högsta vinst är 50:- har verkligen ingen lycka i spel...
Och när jag väl har köpt en måste jag gå hem om jag vill
skrapa den, för om jag inte vinner köper jag mer förlorar
mer än vad jag vinner...
Men å andra sidan så har jag tur i kärlek...
VILL HA BÅDA, JAG VILL JAG VILL...
Min farmor vann 1 miljon och min mamma har vunnit 10 000 så nog går det att vinna.... men själv har jag som mest vunnit 100...
Men du vet väl, "plötsligt händer det"....
Vann 10 000 när jag köpte en trisslott.. Köpt en gång och vann.. Brukar inte ha så mycke tur
Oj, 1 mille.....vilken lycka!!