har du ätit granatäpple någon gång?
Har ätit granatäpple för första gången för någon vecka sedan - minst sagt en underlig frukt! Inte minst att skala ![]()
Har du ätit det någon gång? *nyfiken* Eller är det bara jag som är "sen" på fruktsidan??? ![]()
Har ätit granatäpple för första gången för någon vecka sedan - minst sagt en underlig frukt! Inte minst att skala ![]()
Har du ätit det någon gång? *nyfiken* Eller är det bara jag som är "sen" på fruktsidan??? ![]()
Ekorren: bra mot förstoppning?
Jajjamensan!...men som sagt, ganska krångligt att äta :P
Ja, jättegott till stekt halloumiost! Det är inte så krångligt att äta om man delar på frukten och skarpar ut "köttet" med en sked!
Nej, faktiskt inte! :)
Ja, men det var inte riktigt min grej
Japps .. åt det första gången när jag var runt 9 tycker det är jättegott .. OBS , det gäller att välja rätt "äpple"
.. den ska vara söt men lite syrlig , då är den perfekt , risken är att man antingen får en sur eller besk jäkel som smakar , ja inte gott .. eller så är den övermogen och smakar sliskigt eller inget alls ..men jag tycker det är jättesvårt att hitta rätt ..
yessssssssssss
gött gött ätit många gånger
man ska torka skalen o när man har problem med magen så kokar man skalet till en the med lite socker..
åt det för första gången igår
Ja... fast man skalar den väl inte... eller?
Man skär den i klyftor och sörplar i sig.
eller halvor med sked!
Nej, det har inte blivit.
TS: Man skalar det inte utan äter med sked som med kiwi.