• hillson

Vad tycker du om skvaller,skvallertidningar...?

Jag vill veta vad ni tycker om skvaller,skvallertidningar,tror ni på det som skrivs,tar ni det med en nypa salt eller är det dagens sanning.
    Själv läser jag ibland men tycker att skvallertidningar ink Aftonbladet,Expressen är sunkiga..

walk for freedom.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om skvaller,skvallertidningar...?
  • gosmamman

det händer att jag läser aftonbladet ibland men "nöjes sidorna" hoppar jag över. jag e så less på sånt skvallrande och tar allt jag läser med en hel säck salt.
    Läse aldrig typ hänt extra osv

Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06
  • Tigerunge

Det är väl pga dem man går till frisören och tandläkaren....?

Älskar dem, men tar dem med en nypa salt.

• Y O D A

hatar skvallertidningar

Dixi et salvavi animam meam
  • hillson

Jag brukar luncha på ett ställe vid jobbet och en dag satt det ett gäng tanter som hade läst någon skvallertidning och pratade som om det vore sant det dom läst..Jag tycker lite synd om kändisarna ibland även om man valt kändislivet så har man kanske inte valt att det skrivs osanningar bara för att sälja lösnummer..

En kompis till mig ringde en dag och hade stora nyheter ,Tyra Banks hade gått upp i vikt,hon hade blivit fet,kompisen var helt överlycklig..Jag mumlade nått om -ja det var ju intressant

Blir man lycklig av att det går åt helvete för någon som är känd eller att tidnigar påstår att det går åt helvete ?

walk for freedom.
  • Trocadero

Nej, föredrar "riktiga" tidningar som Vi föräldrar, Cosmo, Solo och Ill. Vetenskap

• Trocadero

Sen är det oftast så otroligt överdrivet och vinklat i skallertidningar så det är snudd på löjligt.

• CeeJay

Läser skvaller så fort jag kommer åt MEN har egentligen inget större utbyte av det. Jag tror inte på allt som skrivs och jag tycker synd om de som tex blir jagade: Persbrant och Britney !

• Pixietjejen

Jag AVSKYR skvaller och än mer såna tidningar!
    Förresten så det som skrivs i svallertidningarna är ju ändå inte sant! Jag kan bara inte fatta varför folk betalar för att nån sitter och hittar på en massa smörja om en annan(som råkar vara känd). Det är så oerhört destruktivt för den det skrivs om och ändå BETALAR folk för det! För mej är det total vansinne!

• Ellah

Får nog av det på jobbet, dels genom att man hör allt där, sedan alla tidningar man får hem. Men visst är man en aning nyfiken!

• Avelyn

Älskar de tidningarna. Köper inte själv men tar emot lästa exemplar av vänner och njuter av framför en kopp te

• lejoch

Läser dem i väntrum om de inte har Bamse eller något populärvetenskapligt

Svar på tråden Vad tycker du om skvaller,skvallertidningar...?