• Anonym (Suck it)

Fettsugning - någon mer??

Jag ska på konsultation inför en fettsugning jag vill göra, jag vill bli av med STORA ridbyxlår och fläsket på insidan låren. Väger 69 g och är 170 cm lång. Har strl 42 nedtill (bara pga ridbyxlåren midjan är smal!) och strl 38 upptill. Sååå fult, jag hatar hur jag ser ut, skäms verkligen!

Undrar om man måste gå i sk kroppsstrumpa efteråt? Hur länge? När kan man bada? Hur lång tid är man svullen osv osv?

• Svar på tråden Fettsugning - någon mer??
  • Anonym

det där är väl ingenting!!!!tror absolut inte att du behöver fettsuga dig!!!
    men om du vill gå ner i vikt så rekommenderar jag atkinsdieten där händer det grejer!!!
    pröva ett tag så ska du få se!!!

• Anonym (Suck it)

Hehe... Jodå det ÄR visst nånting! Jag är väldigt stor nedtill och trivs inte med detta. Har varit nere i 60 kg (innan grav) och var preciiiis lika stor då som nu. Detta är fett som inte går att banta bort :)

• annbom

Jag skulle vilja fettsuga magen, men det krävs nog skinborttagning också för mig
    Om du känner att det känns rätt så ska du göra det, ingen annan vet hur du ser ut och hur du känner dig.

• Anonym (Suck it)

Tack annbom! Har i ca 10 års tid kännt såhär och sambon stöttar mig fullt ut. Som du säger, ingen vet ju hur jag ser ut! :)

• Anonym (vill oxå)

Vart vänder man sig när man vill göra en fettsugning? (bor i södra norrland)

• AnniPanni

Klart att du ska göra det om det känns rätt för dig!
    Jag har också problem med ridbyxlår o stora lår men än så länge tycker jag att det är ok på mig. Jag är 176 o väger 68kg, har 38-40 i byxor o 36 i tröjor Planerar en bebbe till men sen när jag är klar med barnafödandet så ska det fixas lite här med.

• Anonym (Suck it)

Vad skönt att höra att man inte e ensam :) Är dock svårt att hitta tjejer som redan gjort denna fettsugning. Tuttar är lättare

• Anonym (Suck it)

Googla på fettsugning så får du säkert napp!

• Anonym (Suck it)

*puff*

• Anonym (Suck it)

*puff*

Svar på tråden Fettsugning - någon mer??