• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Snakeheart

    Heheh!! "Missebus"

    Aah.. jo mina är typ brungröna, men tror det finns mer där också..

    Heheh!!

    Dags att nana nu iaf... Nattinatti!! Kraaaaaaaam >---- ----

  • Jackass no 1

    Någon här???


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass no 1

    Snakeheart???


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass no 1

    Nehepp! nu får jag stänga ned och försöka hinna med lite sömn. Natti natti!


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Hallå bäjbs!
    Läget?

    Här är allt prima ballerina igen efter jag har fått tag på tjejjen som sålde min korsett...
    Jag köpte ju en skitsnygg sak och när jag skulle ta av den så poingade en av "knapparna" loss?!
    Blev skitsnopen eftersom jag inte har stora tuttar alls. Men hon tyckte att det skulle väl mer eller mindre vara omöjligt att det skulle hända.... Men *suck* det är väl min vanliga otur

    Har varit och handlat lite kläder med ex-maken. Vi blev riktigt osams innan handelsturen var över. Snacka om att killen har ur-usel klädsmak. :-P

  • Jackass no 1

    astri: ååå har du köpt dig en korsett nu??? Fotat den??? Eller du kanske har en bild o visa iaf???


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Jag hann aldrig att ta en bild eftersom den gick sönder första gången som jag skulle ta av mig den.
    Hade jag varit för fet och tyget hade spruckit hade jag kunnat acceptera det, men inte när planchetten går sönder. :-P
    Men det löste sig ju.

    Jag ska länka till den.. vänta....

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?