• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

    Korsetter ÄR grymt sexigt!

    Men.... jag har behövt något som håller upp brösten sen jag var 18 De är små, men jag har ammat totalt i sex år och jag antar att det tar ut sin del och så har jag 6 graviditeter som gått lite olika långt om man säger så och det tar också lite av "lyftet" på dem.. :-/
    Att magen blir lite mamma-fluffig kan jag acceptera och det har de (hela 4) som jag har varit med också gjort, men den storlek den är nu gillar jag inte!
    Gör sit-ups, promenerar och gymmar... Har gått ner från 92 till 80 på tre månader och jag hoppas att det fortsätter lika raskt ner

  • Angiie

    Ahaa.. mina är lite för stora dom =) så ibland finns det inte korsetter i min storlek :D för jag har ju XS i kroppen.. och typ LARGE i brösten :D hoppas faktiskt dom sjunker lite efter jag ammat, men sen tänker jag göra som mamma och träna upp dom :D

  • astri

    Whoopa! Vad knökigt det måste bli att shoppa kläder då... eller?
    Jag har ingen erfarenhet av stora bröst, mer än att jag har tittat på ett par

  • Angiie

    Du.. det är inte lätt iaf =) men oftast hittar jag det jag vill ha.. och ibland får man hitta på lösningar.. kanske en bh underkorsetten som är i rätt storlek och så :p

  • astri

    Ah, finns det vilja finns det råd

    Jag är avundsjuk på ett sätt på er med större bröst, och på ett inte.
    När jag fick sonen svällde tuttarna ut så jag kunde ha konkurrerat med Lola Ferrari (kändes det då som)... Men jag hade ingen pejl på var de var Gick in i dörrar och gud vet vad med dem

  • Angiie

    HAHHAA.. fan vad sexit.. tja mina är väl ungefär 80D just nu.. kan vara större :p dom är jävligt snygga så stora.. men tillsammans med magen är det bara jobbigt :D fast jag har märkt att jag glömmer att jag är gravid ibland.. typ sträcker mig efter saker osså blir det skittungt :D

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?