• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-07-02 23:03:15 följande:
    Jeckas: Va.. vilka? Hänt nåt?? Tinzu: Jepp.. haft rött.. När jag gick i gymnasiet.. ev dags igen.. men funderar på en annan färg också.. men får se.. Knas nog började alla andra också färga håret rött i samma veva som mig.. typ.. D blev en "trend"
    Men du vet väl att alla vill vara som de som är sådär jättebäst!

    *Undrar varför ingen började med svart läppstift och säkerhetsnålar i öronen som jag då Fundersam*
  • Jackass no 1

    snake: kolla inbox


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Tinzu

    Snakeheart: ah okej haha! alla andra hade blondt eller svart eller brunt hår när jag färgade rött ingen följde mig heller så jag var ett original

  • Jackass no 1

    *misstänker starkt att tinzu har liten i magen*


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass no 1

    *väntar på Snakeheart*


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Snakeheart

    Angiie: Ooh.. nice!

    Astri: hahah!! Yeah, right..

    Jackass: Ska kolla

    Tinzu: Heheh! Lugnt! Jag var också original ändå.. Ingen hade samma typ av röda färg som jag.. o kort rött hår hade jag.. o ingen annan vågade nog gå i så galna kläder som jag iaf.. Hahah!!

  • Jackass no 1

    Jag har haft oranget och lila hår, dock inte färgerna samtidigt. Rödhårig har jag varit med o svart. Rakad vid ett tillfälle, korthårig var jag i flera år. Det vill jag inte vara igen även om det är fint.


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?