• Svar på tråden ~*~ Vi med blödarsjuka barn ~*~
  • Fru Mi

Hallå, jag har hittat hit. Nu är ledigheten slut och på måndag börjar arbete och dagis. Åh vad jag ligger efter med 6 veckors ledigt men det har varit mysigt att vara hemma med lillen.

Hoppas era små blåmärkesprinsar mår bra, min är lite snorig men annars har han varit frisk hela sommaren

Kram!

Mamma till lillprins Valdemar
  • Rintintin

Hej! Har en fråga till er igen ! Hoppgunga?! Kan man sätta sin lille kille i en sån (inte dags ännu, men dags att börja fundera. Han har nämligen velat stå upp rätt länge nu (sen han var ca 8 veckor gammal!)så jag misstänker att en hoppgunga skulle vara poppis! Min lille kille har inte fått ett endaste blåmärke ännu! Men han ligger ju å andra sidan mest ned... Malmöfestivalen startar nu i helgen. Det ska bli najs att trava runt på !

• Fru Mi

Ditten

Skönt att han inte har nåra blåmärken

Min lillplutt tyckte om att hoppa i hoppgunga, tror inte det är nått problem. Han älskade att springa i gåstol också, från 4mån(fast de rekomenderar 6mån men det är ju olika).

Låter kul med festival, knata runt med vagnen o bebbe och så

• Fru Mi

Vilken härlig helg!

Vi var i sommarstugan nästan hela helgen. Och i skogen och plockade kantareller. Lillen var helt salig. Han sprang omkring i skogen och sen ramlade han och upp igen och vidare. När vi hittade svamp var han där och plockade. När vi kom hem åt han nio plättar med sylt och en knäckemacka. Han smakade tillome på svampen. Riktigt härligt med fint väder o så

Idag ville han inte till dagis. Lite tråkigt att lämna en lessen kille På torsdag-fredag ska vi i alla fall till Astrid Lindgrens Värld och kanske oxå Mantorp och kolla lastbilar!

Ha det bra.....Kram!

• Fru Mi

Puffar lite, hoppas allt e bra!

• Fru Mi

Vår tråd ligger långt ner i listan....puffar lite!!!
    Hoppas allt är bra med er.
    Idag fyller Valdemar 3årGlad min goa lille prins börjar bli stor!

• Rintintin

Haha Fru Mi! Två själar om samma tanke ! Fast jag blev påmind iom ditt meddelande till mig! Och grattis till Valdemar på hans bemärkelsedag !!

Vi får väl välja att se det som positivt att vi inte skriver i tråden - att livet går sin gilla gång utan några incidenter menar jag! Vi skulle få tid till Koag under september, men de har inte hört av sig. Funderar på om jag ska slå dem en signal. Det ska ju göras tester på Zackris. För att se hur procenten ligger så att säga (vet inte hur man säger det rätt - men ni fattar vad jag menar )

Nä, nu påkallar den lille grabben sin moders ömma uppmärksamhet och vi ska iväg till BVC och väga o mäta.

• Eliand

Hej på er! Jag har så fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte skrivit något på den nya tråden, men nu när jag fick ditt meddelande, Ditten, så måste jag ju bara ta mig i kragen och visa att jag inte glömt er!!!
    Här har det gått som på räls! Arvid blev av med sina antikroppar mirakulöst snabbt, men han får fortfarande medicin varje dag för att de inte ska komma tillbaka. Han har inga blödningar alls nu. Några jättesmå blåmärken i bland, och näsblod en gång bara. Så det känns verkligen bra.

Hur gr det för er andra då???? Jag är jättenyfiken!
    Många kramar!

• Fru Mi

Ditten
    Jo det är väl förmodligen så att allt flyter på och att man inte skriver därför. Tänkte vi kanske hittar fler till vår tråd om jag puffa lite Sen är man ju nyfiken av att höra hur det går för er

Eliand
    Skönt att allt fungerar bra nu och att han inte har nåra märken och så. Brukar han ha mycke näsblod annars?

Valdemar har inte heller så mycke märken, lite petekier bara och nåra blåmärken på knäna. Som vanligt alltså Han har aldrig haft näsblod....skönt!

• Rintintin

Roligt att få läsa om dig Eiland. Och inte ska du ha ngt dåligt samvete! Såna fånigheter står vi över i den här tråden ! Onödigt energislöseri enligt mig! Anledningen att jag påminde dig var dels att jag inte ville tappa bort dig och oxå få höra hur det har gått med Arvids antikroppar!
    Idag ska jag på föräldragrupp o prata smakisar! Lite tidigt ännu för vår del, men snart sitter jag där med skeden i Zackris mun! Tänk att man kan bli så lycklig och förväntansfull inför såna "småsaker"!

Kram på er

Svar på tråden ~*~ Vi med blödarsjuka barn ~*~