• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Legolina

    Fam AR CW skrev 2007-10-01 10:16:48 följande:


    Stod era vagnar kvar med sakerna i när ni kom tillbaka menar du?
    Så gör jag ofta när jag är där. Se bara till att inte ha egna privata grejer i vagnen - men det har man ju ändå inte.

    Man får ju ställa vagnen i ett hörn och gå å fylla på den. Det är alldeles för trångt att gå med vagnen i gångarna och kolla grejer samtidigt.
  • This is me
    Jag brukar oxå alltid ställa min vagn någonstans i något hörn och sen springa och lassa i. Jag orkar inte trängas som alla andra som inte släpper sin vagn med blicken. Man har ju dessutom inte betalat för grejerna än om något skulle försvinna, men som sagt har aldrig hänt mig!!

    1 vecka kvar, nedräkningen på börjad!!
  • kitara
    kakan111 skrev 2007-10-01 10:24:35 följande:
    Det fanns två olika babygym, en rund med nalle phu... som sitter
    fast... och sen finns det en platsig som är mobil...Eller det fanns i
    lördags:P
    Åh, tack!
    Precis, man vet ju inte vad som finns/inte finns just den dagen man själv är där.
    Får hålla tummarna helt enkelt.
  • memelie

    någon som kan svara på hur pass mycket billigare smink är !!! det är något jag aldrig handlat när jag varit nere men nu tänkte jag passa på !!! om det är billigt vill säga ;)

    2 dagar kvar..... åker onsdag morgon 04,20 !!!!


    **JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • Amanda

    This is me skrev 2007-10-01 10:46:11 följande:


    Jag brukar oxå alltid ställa min vagn någonstans i något hörn och sen springa och lassa i. Jag orkar inte trängas som alla andra som inte släpper sin vagn med blicken. Man har ju dessutom inte betalat för grejerna än om något skulle försvinna, men som sagt har aldrig hänt mig!!1 vecka kvar, nedräkningen på börjad!!
    När jag var nere i somras på GeKå´s så ställde jag också min vagn i ett hörn för att sedan gå och titta på andra saker.
    När jag sedan kom tillbaka till min vagn så var flera saker borta och jag gick då och skulle hämta nya men då var det slut på hyllan.
    Så jag blev tyvärr utan.
    Hade iofs inte betalat men det kändes surt ändå.

    Åhh äntligen oktober!
    Nu är det bara 14 dagar kvar tills jag är på GeKå´s igen!
  • Mikah

    Amanda. Ja det är ju så det är tyvärr. För dem riktiga fynden tar ju slut så man kan inte lämna vagnen ur sikte.

  • ia31

    Smultronhjärta: kan du snälla kolla en sak till mig är du jättesnäll på leksaksavdelningen finns det en disney cars blå helikopter kan du kolla va den kosta?? förstod du nåt eller? annars kan jag länka en bild på den jättetacksammin son tjatar om den

    är det någon som vet om det finns smörgåsgrill där och
    hur mycket dom kostar?

  • Smultronhjärta
    memelie skrev 2007-10-01 10:55:30 följande:
    någon som kan svara på hur pass mycket billigare smink är !!! det är något jag aldrig handlat när jag varit nere men nu tänkte jag passa på !!! om det är billigt vill säga ;)2 dagar kvar..... åker onsdag morgon 04,20 !!!!
    Smink är faktiskt ganska billigt beroende på vilket märke man är ute efter, jag ska köpa mascara (maybelline volume xpress) idag vilket är det enda sminket jag köper där.. Fast ibland finns det riktigt bra grejer där - precis som resten av Gekås
  • Smultronhjärta
    ia31 skrev 2007-10-01 11:10:33 följande:
    Smultronhjärta: kan du snälla kolla en sak till mig är du jättesnäll på leksaksavdelningen finns det en disney cars blå helikopter kan du kolla va den kosta?? förstod du nåt eller? annars kan jag länka en bild på den jättetacksammin son tjatar om denär det någon som vet om det finns smörgåsgrill där ochhur mycket dom kostar?
    Kollar det
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4