• lundqvist

Timrå IK Supportrar på FL!!!

Ja nu närmar vi oss starten på årets hockeysäsong, och jag tänkte väl kolla om det finns nå Tikáre härinne på FL som man kan diskutera årets upplaga av TIK...

Själv är jag bosatt i Sthlm nu så hockeyn tar ju inte lika stor plats som då man bodde hemma i Timrå, men vi har ju Tik 08 här & nu har vi även *hemmamatcher * i Sädertälje

Ja som sagt finns ni därute el, är jag ensam i min undebara tro på TIK

Välkommen in iaf!!

Stolt Mamma Till Leia 060830 crazybeautifulworld.blogg.se/
  • Svar på tråden Timrå IK Supportrar på FL!!!
  • Castella

Ja men här har du en tik: are fast inte på din nivå då...
    Men håller på dom och tittar varje gång det sänds på tv!!

• lundqvist
    Castella skrev 2007-09-14 22:19:53 följande:
    Ja men här har du en tik: are fast inte på din nivå då...Men håller på dom och tittar varje gång det sänds på tv!!
    Bra att du kom hitr Håller på att locka hit annika oxå Ni får komma ner då Tik spelar i sthlm.. Elliot måste ju skolas in i tid
  • Pricken19

Halloy. Trodde jag hade lagt hockeyn på hyllan efter Uffe jag, men man kanske kan gå på en match eller så om det blir brunch på olery´s som vanligt, och bärs förstås
    Är det två hemma och två borta mot samma lag??

• Pricken19

Föresten måste det ju finnas massor av tikare här inne! så många Timråbor som man stött på!!!

• lundqvist

Dom spelar 2 matcher nere i Linköping, men i sthlm blir det jubåde mot Södertälje & Dif.. I början av oktber spelar dom på Hovet Ska kolla upp lite närmare,, måste fixa lunch härhemma

• Castella

Laddar du nu då Linda????

• lundqvist
    Castella skrev 2007-09-23 21:33:33 följande:
    Laddar du nu då Linda????
    Japp Ska bli skönt att få känna gemenskapen med gubbarna & kanske en liten öl slinker ner nu på torsdag Har haft för mycke hormonstinna människor runt mig & behöver få lite grabbsnack

Nä nu får vi tre Annika, du 6 jag ta & ordna till en träff med våra små...Jag kan åka upp till dig veckodagar nu då J blir pappaledig
  • Atamon

Bra det började ju lite väl mycket Linköping i omröstningen, och så går det ju inte att ha

lundqvist skrev 2007-09-24 15:43:55 följande:
    Röstat & Klart
  • lundqvist
    Atamon skrev 2007-09-24 15:48:15 följande:
    Bra det började ju lite väl mycket Linköping i omröstningen, och så går det ju inte att ha
    Nä usch nej HAde varit skoj att åka ner men nu då man har barn så är det inte bara att åka längre Men på torsdag får man se live iaf
  • lundqvist

Så har fyllebror helt blanda ihop matcher & inte F*n spelar Timrå härnere på torsdag inte Blir till att vänta till den 9 oktober innan man får se ngn live *deppar*

• Castella

Linda gick du och titta på det??

• mariahammarberg

Vi var på första matchen för dottern den 6:e okt. Lördagsmatchen då hon har så tokiga sovvanor på kvällen
    Det gick bra, hon gillade det!

• alienstar

Jag är väl oxå TIKare.. Men jag är väl inte så himla insatt.. Ishockey är väl det jag tycker är roligast och TIK det lag som jag hejat på ända sedan de klev upp i elitserien igen.. (brydde mig inte så mycket innan)..

♥ Ayla & Alexander ♥
  • lundqvist

Skoj med lite fler härinne

Här var jag iaf på hockey förra veckan då vi slog djurgårn med 2-0 men usch vilken tråkig match Sen är man ju inte van själv att va ute efter åtta så trött var man matchen igenom

Det går ju iaf bra för TIK, ligger ju två än så länge

• brummagumman

puffar upp lite för Sveriges bästa lag :)

Svar på tråden Timrå IK Supportrar på FL!!!