• Mammajessi

    ("v") Alla Hjärtansdag ps ("v")

    Här gör vi ps till alla hjärtans dag.
    14/2-08



    *Ni som lägger upp bilder eller vill ha bilder shoppade SNÄLLA ta bort vattenstämpeln...


    *Alla ni som vill ha era bilder shoppade ska veta att vi försöker hinna med alla bilder men även vi har familj/jobb osv och hinner inte allt.. vi gör vårat bästa *Visa hänsyn och respek för allas bilder



    *Här ställer vi våra frågor om Ps/psp  www.familjeliv.se/Forum-5-84/m25211901.html

    * Alla bilder visas upp här i tråden om inget annat sägs
    Och den viktigaste punkten av alla är.......


    *Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.
     
    *Bilder på nakna barn är inte tillåtet enligt Familjelivs regler.


    *HUR MAN FÅR IN BILDER I TRÅDEN


    1:Ni måste vara plusmedlemmar
    2: gå in i ditt galleri, trycker på bilden så den blir stor
    3: högerklickar på bilden väljer kopiera
    4: gå tillbaka till tråden o högerklickar igen o väljer klistra in


    OBS dessa bilder som läggs upp här får ENBART ANVÄNDAS FÖR PHOTOSHOP och inte för privatbruk respektera allas bilder och ha trevligt med erat shoppande...


    här kommer lite länkar till photoshopssidor


    www.webdesignskolan.com/


    www.busbra.nu/


    www.photoshoptips.se/


    www.algonet.se/%7Estefwest/pskol/tips.html


    www.moderskeppet.se/


    här är länkar till psp


    www.khiba.com/PSP/acompindex.htm


    www.psp.gilbertson.nu/eff48.


  • Svar på tråden ("v") Alla Hjärtansdag ps ("v")
  • Tjottskan
    Tjottskan skrev 2008-01-09 22:51:46 följande:
    Va kul..... hoppas det blev när du framkallade det!
    hmmm..... vilken svenska..... skall naturligtvis stå
    "hoppas det blev BRA när du framkallade det"
    Stolt mamma till Johanna och Emma
  • glitterkorn
    Tjottskan skrev 2008-01-09 22:58:33 följande:
    hmmm..... vilken svenska..... skall naturligtvis stå "hoppas det blev BRA när du framkallade det"
    det blev super bra Kyss
  • annmi

    star76: Née alla fotografierna är ju inte omgjorda &..Jaa det ÄR jag som skrivit Copy right såå..Om du vill & hittar nå't foto såå..Blir ja' jätteglad

  • glitterkorn

    tjott : jag undrar om du oxå sk vilja ge dig på Julius mormor och morfar ? (Det får vem som helst göra blir bara super glad för jag vill överraska dom med era fin fina kort) Sk va så skoj o ge lite olika bilder tycker jag :)

  • star76
    JePaLuLi skrev 2008-01-09 22:52:43 följande:
    Åh tack så jättemycket! Gud vad snäll du är!!Ska fixa vattenstämplarna om du vill? Du får jättegärna plcoka bilder där Tusen tusen tack!!

    Varsågod! Ska plocka lite bilder från ditt galleri Här kommer en bild till dig.




    Hela bilden finns i mitt galleri.

  • JePaLuLi
    Star76: Guuuud vad du är duktig! Tack så jättemycket, vet inte hur jag ska tacka dig tillräckligt
    Skrev ut bilden direkt igår och gav till sambon, kunde inte hålla mig Han blev såå glad, den är med till jobbet idag och lär väl sitta uppe på kontoret redan.
    Tack tack tack, det finns som sagt fler bilder om du har lust
    Kram på dig!
    ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ Lucas- 07-11-25 ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ
  • star76
    JePaLuLi skrev 2008-01-10 10:16:02 följande:
    Star76: Guuuud vad du är duktig! Tack så jättemycket, vet inte hur jag ska tacka dig tillräckligt Skrev ut bilden direkt igår och gav till sambon, kunde inte hålla mig Han blev såå glad, den är med till jobbet idag och lär väl sitta uppe på kontoret redan.Tack tack tack, det finns som sagt fler bilder om du har lust Kram på dig!

    Varsågod! Vad kul att ni tyckte om dem!! Jag gör gärna fler Har redan tagit några bilder från ditt galleri


    Kram på er

  • JePaLuLi
    star76 skrev 2008-01-10 10:18:49 följande:
    Varsågod! Vad kul att ni tyckte om dem!! Jag gör gärna fler Har redan tagit några bilder från ditt galleri Kram på er
    Otroligt snällt av dig! Förstår mig ju inte på sånt där, även om jag gärna skulle vilja kunna fixa till bilder själv. Men då är det tur att det finns såna som du
    Tack igen och stor kram!
    ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ Lucas- 07-11-25 ღ .?:*:?.♥.?:¨*:?. ღ
  • glitterkorn
    JePaLuLi skrev 2008-01-10 10:27:25 följande:
    Otroligt snällt av dig! Förstår mig ju inte på sånt där, även om jag gärna skulle vilja kunna fixa till bilder själv. Men då är det tur att det finns såna som du Tack igen och stor kram!
    håller med dig ni som fixar o trixar ni är suveräna Kyss
  • star76
    JePaLuLi skrev 2008-01-10 10:27:25 följande:
    Otroligt snällt av dig! Förstår mig ju inte på sånt där, även om jag gärna skulle vilja kunna fixa till bilder själv. Men då är det tur att det finns såna som du Tack igen och stor kram!
    Tack! Så lite så Jag har själv precis börjat med PS och är nybörjare. Efter mycket träning så får man tillslut till det, fast man har MYCKET kvar att lära sig
    Tycker du ska börja med PS,det är jätte roligt!
Svar på tråden ("v") Alla Hjärtansdag ps ("v")