• Anonym (Otroligt)

    Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?

    Idag hade jag fått ett paket med posten, öppnade det nyfiket och hittade ett paket med blöjor för vuxna däri, jättestora jättetjocka, med "babymotiv på".

    Fattade ingenting. Kollade sedan upp adressen på internet och inser att någon betalat över trehundra kronor för att beställa dessa förödmjukande attiraljer till mig. Från Holland???

    Kolla hur dom ser ut: www.dldirect.eu/index.php

    Tänker igenom hela min bekantskapskrets men kan inte komma på någon med sådan "humor". Undrar om det är pojkvännen som har kinky lustar och vill "hinta men han nekade fast han sa att han gärna ville se hur jag såg ut. Någon på jobbet?

    Jag fattar ingenting.

  • Svar på tråden Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?
  • Anonym (Otroligt)
    burret84 skrev 2008-01-17 21:40:48 följande:
    men pröva att sätt på dig en då och se hur han reagerar,han måst ju ha haft ett syfte när han beställde dom.
    Jag har gjort det nu, sitter här och känner mig otroligt barnslig och ganska fånig med en rumpa som ser ut som en ankas och så är det alldeles mjuktjockt mellan benen...

    Ganska intressant upplevelse som alla småbarnsföräldrar borde pröva för att se vad de utsätter sina bebisar för...

    Men nu ska jag gå in och lägga mig bredvid "herrn" så ska vi se om han hittar något under nattlinnet och vad han i så fall säger om det.

    *S* Länge sedan man hade nattblöja. Men om han vill ha sex, hur gör man då?
  • Anonym (blöjsex)

    jag vet...


    burret84 skrev 2008-01-17 22:53:36 följande:
    jadu hur man gör när man sex och blöja vet jag faktiskt inte,kanske nån annan som vet...
  • burret84
    Anonym (blöjsex) skrev 2008-01-18 09:50:05 följande:
    jag vet...
    en dum fråga kanske..men har man blöjan på då?
  • Anonym (Otroligt)

    Jag kan nu berätta följande, jag kröp ner i sängen och när vi skulle släcka gav han mig en godnattpuss, Jag sade "ska du inte känna lite under nattlinnet", jag tror att han fick för sig att jag ville bli smekt och stack ner handen...

    "Men vad har du på dig?"
    "Blöjan du skickade till mig, ville du inte det?"
    Det blev alldeles tyst. Sedan "Njaej, eller, eh, jag vet inte".
    "Jag trodde du blev kåt av att se att jag hade blöja."
    "Kåt? Nej absolut inte, jag skulle ju bara skoja med dig..."
    "Jag tror dig inte. Eller du kanske själv vill ha den på dig?"
    "Jag? Neeh..."
    "Nähä, då tar jag väl av den då..."
    "Men vänta lite..."

    Så började han berätta att han nog hade fantiserat lite om att han skulle vara "sträng" och bestämma att jag skulle ha blöja på mig och att det nog pirrade lite av det i alla fall...

    "Men varför har du inte sagt något då?"
    "Jag trodde du skulle sparka ut mig."
    "Bara om du ljuger för mig..."

    Vi pratade halva natten och det blev inget sex alls, men nu vet jag lite mer om hans fantastier. Vi får väl se om han vågar komma hem från jobbet och vara "stäng fostrare". *S*

  • Anonym (blöjsex)

    man kan ha....


    burret84 skrev 2008-01-18 11:46:36 följande:
    en dum fråga kanske..men har man blöjan på då?
  • burret84
    Anonym (Otroligt) skrev 2008-01-18 12:08:41 följande:
    Jag kan nu berätta följande, jag kröp ner i sängen och när vi skulle släcka gav han mig en godnattpuss, Jag sade "ska du inte känna lite under nattlinnet", jag tror att han fick för sig att jag ville bli smekt och stack ner handen..."Men vad har du på dig?""Blöjan du skickade till mig, ville du inte det?"Det blev alldeles tyst. Sedan "Njaej, eller, eh, jag vet inte"."Jag trodde du blev kåt av att se att jag hade blöja.""Kåt? Nej absolut inte, jag skulle ju bara skoja med dig...""Jag tror dig inte. Eller du kanske själv vill ha den på dig?""Jag? Neeh...""Nähä, då tar jag väl av den då...""Men vänta lite..."Så började han berätta att han nog hade fantiserat lite om att han skulle vara "sträng" och bestämma att jag skulle ha blöja på mig och att det nog pirrade lite av det i alla fall..."Men varför har du inte sagt något då?""Jag trodde du skulle sparka ut mig.""Bara om du ljuger för mig..."Vi pratade halva natten och det blev inget sex alls, men nu vet jag lite mer om hans fantastier. Vi får väl se om han vågar komma hem från jobbet och vara "stäng fostrare". *S*
    ja se där! en stor eloge till dig Ts!!! men hur känns det för dig då?
Svar på tråden Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?