• Femme fatale

    Vad kostar det att köpa guld till WOW?

    Vad kostar det i riktiga pengar att köpa 1000 guld från en sajt?

    Cirka?

    Det är inte jag som ska göra det, men jag misstänker att min blåsta make gjort det... *arg*

  • Svar på tråden Vad kostar det att köpa guld till WOW?
  • Tropicalfire

    hej fråga en jag känner som spelar wow o han sa ca 600kr

  • Femme fatale

    Fan jävla skit... det här ska ha få för.. 600 spänn!

    Är det inte otillåtet att köpa guld? Sajten han köpt från heter www.ssegames.com

  • Ninette

    Enligt sajten du länkade till kostar 1000 guld (kollade bara alliance iofs men horde är nog lika) 32,95 euro.

    Tror inte de är tillåtet att köpa guld, har aldrig tänkt göra de själv och därför inte kollat upp det eftersom att grinda är en del av spelet tycker jag :)

  • bustösen
    köper man för riktiga pengar till spelet??!! vilka idioter det finns! Förstår att du blir upprörd ts om det är så att din sambo gjort det!
  • Femme fatale

    Det står horde i mailet jag hittade.

    Är så jävla arg just nu... och han som malt på om hur omoraliskt det är att KÖPA guld. Och så gör han det själv i hemlighet, från våra gemensamma pengar. Jävla rövhål.

  • Ninette

    Kollade, det kostar lika till horde. Så ca 320 svenska kronor ska 1000 guld kosta på den sajten.

  • Femme fatale

    Tack för hjälpen. Usch, känner mig så besviken på honom.

  • Kangkurr

    ja du kan bli avstängd från spelet om tillverkarna Blizzard upptäcker att du fuskar, dvs köper guld. Dessutom tycker jag att man ska tjäna ihop sina egna guld i spelet, det är ju delvis det som spelet går ut på. Dumt att fuska.

  • Ellasario

    Skäms på honom!
    Det är såna som han som gör att de jävla goldfarmersarna kan fortsätta förstöra spelet.... *morra*

  • Femme fatale

    Han påstår att mailet var ett spam från företaget som säljer guldet... men jo tjena, som om dom skulle skicka ut spam i form av orderbekräftelser, och veta hans riktiga namn och allt.

  • Zahcro

    usch för dom som köper guld. smäll till han från mig om han gjort det.

  • Aros

    Anmäl honom till blizzard så att han lär sig en läxa! Hatar verkligen guldfarmare och anser det så fjantigt och lågt att köpa av dem så det finns inte.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Femme fatale

    Har mailat guldstället och frågat om de tagit emot någon beställning från honom, men de svarar inte.

  • FriLe

    hatar guldköpare... för det är sådana som ser till att konton blir haxxade som mitt blivit där "guldsäljarna" sålt varenda pve gear och allt i mina bags för att komma åt guld som dom kan sälja för riktiga pengar sen :(

Svar på tråden Vad kostar det att köpa guld till WOW?