• Ell

    Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

    Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

    Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

    *analyserar och spekulerar - HOPPAS!*


    Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

    28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

    Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • KvillesHopp

    pumisen: en gråga fick itne du ett plus föra mån??? kramkram

  • Pumisen
    KvillesHopp skrev 2008-02-22 10:48:03 följande:
    pumisen: en gråga fick itne du ett plus föra mån??? kramkram
    nej det fick jag inte...vi startade bebisverkstan då!!!

    men jag har inte fått min mens än...så jag vet inte vad som händer ärligt talat!!
    Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • KvillesHopp
    Pumisen skrev 2008-02-22 11:17:03 följande:
    nej det fick jag inte...vi startade bebisverkstan då!!!men jag har inte fått min mens än...så jag vet inte vad som händer ärligt talat!!
    okej konstigt...  att den int ekommer men du får inget plus ???  att du inte går till gyn? eller det kanske du ska?
  • nyfiken och otålig

    Snyft, jag får inte vara kvar på listan, trots att jag inte fått min mens än Lika bra det förresten, mensen är troligen på väg, 8 dagar försenad.

  • Pumisen
    KvillesHopp skrev 2008-02-22 11:47:55 följande:
    okej konstigt...  att den int ekommer men du får inget plus ???  att du inte går till gyn? eller det kanske du ska?
    nej...det är lite konstigt, men jag undrar som sagt om jag haft äl senare än vad jag trott....typ när jag hade alla mina symtom som sedan försvann...det är ju inte helt omöjligt!! Isåfalll har jag ju inte gått över så många dagar på bim!! Så jag väntar nog nån vecka till innan jag kontaktar dom!!

    Hur går det för dig???
    Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • Fröken Gredelin

    Gillar inte det här med "mellanting"...är på BIM+3 och verkligen ingen mens i sikte OCH samtidigt tre negativa CB. Antingen vill jag ju vara gravid eller så får mensen komma nu, så att man kan starta nästa "race" mot bebislycka...

  • gottegris77

    Hejsan! Jag har bim om en vecka. Går nu och väntar på att dagarna ska gå fort. Vill ju ha reda på om man har en liten i magen :o) Jag och min man fick tidigt missfall förra gången men vi har tagit nya tag direkt. Vi hoppas på bättre lycka denna gången.

    Grattis till er som har plussat :o)

    Katja83: BIM 18/2. Molvärk, börjat må illa tre mornar sen. Ont i höger bröst, som är tungt, uppsvällt o bränns/svider litegrann, lite mörkare/större vårtgård. Väldigt trött. I natt hade jag en vattning, genomskillnig, men luktfri flytning!? INTE GRAVID!!!!!

    Fröken Gredelin: BIM 19/2, mår lite illa, mycket ömma bröst - speciellt på "utsidorna", och känns bara lite "konstigt" i magen emellanåt...

    Sassik: BIM 22/2 tröttare än vanligt spända bröst men nte ömmande svullen mage gasig i magen känner mig hängig flytningar till o från

    Alexandraluleå: BIM 22/2, molvärk, känner mig "konstig" i kroppen, som att man inte riktigt hänger med i svängarna, hugger till i magen till och från, vita flytningar/genomskinliga, känner mig trött i ryggen, får ont i svanken, tröttare än vanligt och ingen matlust

    ambulansflikka: BIM 23-26/2, molande verk i magen, bubblar, haft nidis tror jag, trött

    Som en sol: BIM 24-29/2, bubblar i halsen som små rapar, molvärk i tjejmagen till och från, svullen mage med gaser, 17:e gryniga flytningar, 18:e mera vattniga flytningar men ganska mycket. 19:e svagt illamående från och till, svårt att äta lunch, känns som om näsan är svullen och sårig inuti, snorig

    Tussa85: BIM 25/2, humör som heter duga, brösten ömmar och bränns om vartannat, trött, huvudvärk som trycker, molande värk ibland å lite stickningar i tjejmagen. Idag 19/2: haft "mensvärk" i två dygn, illamående, väldigt blöta flytningar, sugen på mat men får inte i mig så mkt, täppt i näsan och lite ont i ländryggen..

    saravi: BIM 26/2-1/3, ömma bröst, lite molande värk och små stick i tjejmagen, trött.

    Kvilleshopp: BIM 28 /2, har nu lite smö ömma bröst, mår illa då och då under dagen,gulaktiga flytningar, har lite spänningar i tjej magen.

    plantan bim 1/3

  • Fru O Mamma Kokkonen

    EN SOM SKA SOVA HÄR:
    Tänkte ni som är trött kunde få skratta åt mig en gång???



    Gissa om jag är knäppast av knäppast???

    GODNATT *skämms*

    Jag tänker inte testa, tänker leva som vanligt trots symptom. Å försöka köra på BV sen jobba åsv.

    Är det bebis i magen så är det
    Men chansen är ju minimal..
    Fast jag hade två ägglossningar?
    Men hallå?
    Två ägglossningar?
    Två blödningar?
    Tänker jag på nu?
    Tvillingar?
    Äsch.. ne nu fy *klappar till mig på handen eller kinden lika gärna eller ta en stekpanna (av gjutjärn) i huvet*
    Daxxx å vakna till hehe..
    JAG ÄR INTE GRAVID
    Natti natt.. vekrligen..

  • AlexandraLuleå

    ingen bebbe här, fick mens på äl stegring+10.. och som varade i exakt 2 dygn *hmm* nåja, får försöka nästa månad!

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?