• Ell

    Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

    Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

    Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

    *analyserar och spekulerar - HOPPAS!*


    Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

    28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

    Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Fru O Mamma Kokkonen

    Om du haft nidis typ en blödning ja 5-8 efter ÄL så är du väl gravid Testa nu? Kör på CB digital.. den tror jag man kan använda 3 dagar innan BIM??? Lycka till.. Håll tummarna.


    Ambulansflikka skrev 2008-02-24 14:32:15 följande:
    Hallå. Inte många dagar kvar tills BIM. Och jag hoppas att det ska vara ett plus men man är säkert sken gravid eller någe. Hatar denna väntan. CB är det de känsligaste testet eller?
  • Ambulansflikka

    Då ska jag testa med det i morgon få se vad det visar. Är på BIM-3 då. Vill ha ett plus nu


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Finns alltid för dig (¯`°?.¸ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • KvillesHopp

    hej hur går det för alla ja nu verkar det ju köra i gång. själv tror jag att jag håller på att på deprimerad. orkar inte med ett neg till hur orkar man ta sig igneom allt detta???

  • KvillesHopp
    Sassik skrev 2008-02-24 17:29:23 följande:
    här ligger man på bim +4
    hej ja hoippas nu då..  på att du får ett plus..  när ska du testa dig..
    ????
  • Ell

    Tittar in för att se hur det går för er! Håller tummarna superhårt för att ni ska plussa snaaaart!

    Roligt att tråden fortfarande är så poppis!


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer ♥¸.?°´¯) ♥
  • Greksmurfen
    Ambulansflikka skrev 2008-02-24 15:38:09 följande:
    Då ska jag testa med det i morgon få se vad det visar. Är på BIM-3 då. Vill ha ett plus nu
    jag skulle väntat med CB digital bara 50% som får plus på BIM-3....sedan blir det högre på BIM dagen så är det 99% säkerthet... vet det eftersom jag testade med den....
    jag testade på BIM å fick plus =)

    kanske inte så kul för dej å köpt det å det visar negativt fast du kanske e gravid.... 3 dagar till klara du av å hålla dej...
  • Fru O Mamma Kokkonen

    Alla ni som "vill ge upp".. tänk positvit, man har ju inte sex enbart för att få barn - eller hur? Man har ju det för att man älskar sin partner - närhet, ömhet, kärlek, passion, hetta.. Ja och vill det sig av det komma ett barn så är det menat - men låt naturen få ta sin tid. Har det gått ett år - så sök hjälp. Men innan dess får vi låta det ta sin tid - så många gånger jag tänkt ge upp - efter att försökt i över fem år förra gången. Nu kommer vi börja tredje försöket.

    Men om jag ger upp??
    Då får jag iaf inte mitt efterlängtade barn och pluss på stickan, tills dess ska jag njuta av min kärlek och varje gång jag älskar med min sambo..

  • CattiM

    Katja83: Det bästa so har skrivits! Så sant!! :) Önksar dig så mycket LYCKA TILL. och alla ni andra förstås. Ge för sjutton inte upp!!!

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?