• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • lindi
    Starlet1 skrev 2008-03-11 19:23:41 följande:
    Visst är det härligt. Och när man som sagt, kan se alla hyllor och gångarna är fria, helt underbart.Vi köpte lite plastglas och ljusstakar. Sen var jag trött, vi gick där rätt länge Hittade du nåt?
    ja jag köpte mest kläder til mig själv för en gång skull, hittade massor fint. o sen fyndade jag ljustakar till bröllopet, svarta trearmad, lite snirkliga, jättesnygga för fyndpris o när det är fyndpris på ulla då är det billigt, 9.95 styck, så jag köpte tio stycken.
    annaars var nog resans fynd jättesnygga rosa kuddar med vitaa stjärnor på till tuvas rum, såg du dem? fanns i grönt också!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • znoozan

    hihi dem är ju i Blge på bygglov


    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83

    lindi: Har du sett att det är Malin som ä me? :)


    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-11 20:19:21 följande:
    ja jag köpte mest kläder til mig själv för en gång skull, hittade massor fint. o sen fyndade jag ljustakar till bröllopet, svarta trearmad, lite snirkliga, jättesnygga för fyndpris o när det är fyndpris på ulla då är det billigt, 9.95 styck, så jag köpte tio stycken.annaars var nog resans fynd jättesnygga rosa kuddar med vitaa stjärnor på till tuvas rum, såg du dem? fanns i grönt också!
    Ja jag såg dom kuddarna, jättesnygg, blev sugen, det erkänner jag Köpte inga kläder alls. Dom där ljusstakarna var ju billiga, dom missade jag. Men dom jag köpte kostade 14,95 också billigt. Ullared är bra.
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-11 20:34:22 följande:
    lindi: Har du sett att det är Malin som ä me? :)
    ja jag såg det, o spännis uffe som kör dc-bussarna ibland hihi
    vad fint det blev, helt i min smak, allt utom den där fula takkronan mija gjorde själv :-/
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • znoozan
    lindi skrev 2008-03-11 21:49:08 följande:
    ja jag såg det, o spännis uffe som kör dc-bussarna ibland hihivad fint det blev, helt i min smak, allt utom den där fula takkronan mija gjorde själv :-/
    håller med,den var hemsk men resten var ju snyggt,åh dem hade gärna fått göra det här ist
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • lindi
    znoozan skrev 2008-03-11 21:54:24 följande:
    ja här skulle de få fria händer!

    tänkte skicka in då när de sökte projekt här i kring, men jag orkade aldrig för de vill ha ansökan på ett så avancerat sätt som ett vanligt brev, vilket innebar att man var tvungen att framkalla korten på huset ocksåFörvånad alldeles för avancerat för mig som hade trott på en mer digital lösning
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • znoozan
    lindi skrev 2008-03-11 22:06:02 följande:
    ja här skulle de få fria händer!tänkte skicka in då när de sökte projekt här i kring, men jag orkade aldrig för de vill ha ansökan på ett så avancerat sätt som ett vanligt brev, vilket innebar att man var tvungen att framkalla korten på huset också alldeles för avancerat för mig som hade trott på en mer digital lösning
    jag missade då att man ens kunde ansökaGråter vi skulle då verkligen  behöva proffshjälp med väggrivning å sånt! nu lär dem ju inte komma till blge igen iaf?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • lindi
    znoozan skrev 2008-03-11 22:10:50 följande:
    jag missade då att man ens kunde ansöka vi skulle då verkligen  behöva proffshjälp med väggrivning å sånt! nu lär dem ju inte komma till blge igen iaf?
    men det finns ju andra liknande program
    du får hålla utkik på kanalernas hemsidor!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • znoozan
    lindi skrev 2008-03-11 22:40:15 följande:
    men det finns ju andra liknande program du får hålla utkik på kanalernas hemsidor!
    kikade på alla förut då skulle man bo i sthlm för att de skulle kommaLedsen 
    får väl hoppas att det kommer nåt nytt program som åker runt,eller ja man vet aldrig sambon kanske sätter v75 när man minst anar detFlört 
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)