• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-26 12:14:54 följande:
    hihi, kollade deklarationen nu, får tillbaka
    weeei me too! en hel del
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • copernicus
    Michaela83 skrev 2008-03-26 12:14:54 följande:
    hihi, kollade deklarationen nu, får tillbaka
    lindi skrev 2008-03-26 12:17:12 följande:
    weeei me too! en hel del
    samma härSkrattande
  • MiniMie

    Martha: Vet inte än.. var dit idag och kolla om dom skulle RÅKA ha någon inne som jag kunde springa dit och köpa imån..20% 4995 de är ju typ 1000:- bättre än begagnat!! Då hade jag köpt vilken färg som fanns inne tror jag nog..dom är grymt svåra att f tag i begagnade...men IKKE!!! Fanns inte någon alls. Kan ju itne låta bli allafall att gå dit imån och titta.. men lutar mer åt ett babyskydd nu faktiskt på rean.

    Vet inte vilken färg vi ska ha..men..kanske svart..och någon svart/färg på liften.. ;)
    Ja..jag längtar till maj då jag ska till ullared i 3dagar..hahah.. 2dagar massa shopping och då ska ajg köpa ALLT till bebis. ;) Kul att köpa nytt nu när vi gjort oss av med allt efter Albin..men skrajsigt oxå att "börja om"..kommer man verkligen ihåg hur man gör?!?

    Jag vill oxå få tillbax..men har inte något e-leg så jag kan itne ens titta!!! *grrrr*

  • lindi

    någon mer än jag som har moln klänningen från me and I o tycker att den blev lite halvful efter första tvätten? såg gammal ut efter en tvätt o vissa moln är mer rosa än andra?


    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • A med V och L
    lindi skrev 2008-03-26 14:57:12 följande:
    någon mer än jag som har moln klänningen från me and I o tycker att den blev lite halvful efter första tvätten? såg gammal ut efter en tvätt o vissa moln är mer rosa än andra?
    Om du inte är nöjd ska du självklart reklamera. Gå in på www.meandi.se Gå in under returer/byten och logga in under ärendesystem.

    Jag har själv inte molntunikan, men den turkosa tunikan i frotté och den ser likadan ut efter tvätt.
  • supervejron
    Martha skrev 2008-03-26 08:24:30 följande:
    Malva tackar för sina GRATTIS...Å så säger vi GRATTIS Michaela på  25års dagen!!!
    grattis malva.=))) och michaela.=)))
  • Michaela83
    lindi skrev 2008-03-26 14:57:12 följande:
    någon mer än jag som har moln klänningen från me and I o tycker att den blev lite halvful efter första tvätten? såg gammal ut efter en tvätt o vissa moln är mer rosa än andra?
    Min är lika!!!
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Linda77

    Hej!

    Hoppar in lite sporadiskt, hoppas det är ok! Glad

    Ville bara kolla vad ni använder för slags febertermometrar? Vi har en ändtermometer nu, men det är en kamp att få ta tempen.
    Nu när jag kom hem på jobbet så hade hon 39 grader, men mår bättre efter lite Alvedon.

    Funderar lite om det skulle vara värt att köpa en örontermometer, är det nån som har en sån?
    Verkar ju smidigt, men fungerar dom bra?

    Tack för hjälpen!


    Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)