• ANOF

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Hondjuret

    Någon i tråden skrev ju att hon hade kontakt med Fredrik Reinfeldt, så nu vill vi ha in honom här också, tack *gnuggar händerna*

  • Idril Altariel

    Jonas Wahlström skrev 2008-04-15 09:42:54 följande:


    HejJag har uppmärksammats om att det förekommer en person, som kallar sig ANOF, som påstår att hon står i regelbunden kontakt med mig och att vi kommer att göra en hemsida tiullsammans.Detta är lögn! Jag har inget som helst samarbete med denna kvinna. Huruvida hon har ringt och frågat mig saker (vilket väldigt många dagligen gör), kan jag inte utesluta. De svar hon påstår att jag har givit, t.ex vad gäller stimulering av husdjurs kön m.m., har jag aldrig uttalat.Det är ganska vanligt att folk påstår sig ha fått djur härifrån för att på det sättet "legalisera" sina djur (t.ex apor) och verka seriösa.MvhJonas Wahlström
    Tack för detta.
    Man får ju panik på folk som påstår att dom hjälper djur men gör precis tvärtom!!
    Tack
  • Hondjuret
    Heisan skrev 2008-04-15 09:48:14 följande:
    Nämen.. Där ser man.. O jag som litade på ANOF....
    sånt ät livet *tröstar*
  • lillamye
    smurfliza skrev 2008-04-15 09:49:30 följande:
    Hade ni förväntat er nåt annat än lögn från hennes sida?
    hehe kunde inte sagt dett bättre sj
  • T T

    Styjkekjamar


    Heisan skrev 2008-04-15 09:48:14 följande:
    Nämen.. Där ser man.. O jag som litade på ANOF....
  • Tant Greta

    Bo Jonsson hette han förresten...så att jag inte får banning


    Heisan skrev 2008-04-15 09:51:36 följande:
    Tack för bekräftelsen...
  • LickMeUp
    ANOF skrev 2008-04-14 22:40:36 följande:
    Bästa jag skrev 2008-04-14 22:35:59 följande: Jag har tagit hem Svan under dom perioder då jag inte haft hund.
    är det Gunde du pratar om då? hur va han i sängen? har alltid undrat det
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • smurfliza
    ANOF skrev 2008-04-15 09:54:17 följande:
    Jonas Wahlström skrev 2008-04-15 09:42:54 följande:
    Hej Jonas. Jag vet inte riktigt om jag missförstått det här. Men jag trodde efter våran mail-kontakt att det här var klart med att du skulle vara medhjälpare åt den här sidan. Men jag vet inte om jag missförstått nu, det verkar inte så bra, och även lite konstigt. Men jag ber om ursäkt om det är något som jag missförstått.
    Du har inge mejl från han du kan slänga in här?
  • LickMeUp
    T T skrev 2008-04-15 09:55:27 följande:
    Det var Lennart Svan
    men usch...Fot i munnnen
    han är ju gammal ju...
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • T T

    Det är väl inte hans fel


    LickMeUp skrev 2008-04-15 09:56:43 följande:
    men usch...han är ju gammal ju...
Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?