• nuedetdax

    Vi med BF i oktober! fortsättningstråd...

    Hejsan,
    Startar en ny tråd då den gamla stängdes..3 mån går fort

    Plusade 20 februari försök 20 BF- 29 oktober

    Har hittills haft en ganska skön graviditet inga kräkningar alls. Något illamående då och då men helt ofarligt om man jämför med andra.

    Välkomna in och dela med er om era krämpor, underbara upplevelser eller bara snacka lite skit!
    OBS" Ingen depptråd

  • Svar på tråden Vi med BF i oktober! fortsättningstråd...
  • Baguetten
    Kattepuffen skrev 2008-08-15 16:07:57 följande:
    Måste berätta vad som hände i går kväll när vi skulle sova..Höll på att skaka ur täcket för o fluffa till det lite extra när jag ser en grå liten klump på lakanet, tittar närmare o ser att de är en fästing som lossnat från nån av katterna *blää* Skriker på sambon att komma o ta bort den ( e smått fobisk mot kryp o sånt) Efter det så kryper det i kroppen på mig, så kl 23 bestämmer jag mig för o byta säng kläder..Efter det är gjort så lägger vi oss, håller precis på o somna när jag känner d sticker till i låret, tvärvaknar o säger till sambon de e nått som sticket mig o håller på, börjar känna efter o titta om jag ser nåt men icke...aja va väl nått dun eller nått tänkte jag o la mig på sidan för o ligga mer bekvämt,efter ett par min känner jag hur nått kryper på mig.Sliter upp täcket o ser en tvestjärt krypa i sängen, jag hoppar över på min sambon sida av sängen skricker rakt ut TA BORT DEN, sambon far ut sängen me en j***a fart,frågar va fan de e frågan om jag står på alla fyra grinar hysteriskt o bara skricker åt honom o ta bort tvestjärten...han säger åt mig att lugna ner mig o tar en tidning för o slå ihjäl den, som alla vet e dom snabba så den hade stuckit iväg någonstans..Jag börjar kolla runt heeela sängen om jag ser den men icke..skakar ur täcke o kuddar o sen kan jag lova sov jag me lampan tän,dock tog det väl min 1 timme innan jag lugnat ner mig så pass att jag kunde somna..Gissa om jag hade velat ha en videokamera som filmat detta,hahahah.. 
    Ha ha ja det hade varit roligt å se =)
  • Baguetten
    mjukisb skrev 2008-08-15 23:23:10 följande:
    nu har jag lagt in en ny magbild för de som vill se. Vecka 33 nu.
    Nu har jag tjuvkikat på din mage =)
    jag har ju bf dagen efter dej... men det är så svårt att jämföra storleken med andra när man bara ser ett kort...men ibland känns min mage jätte stor å ibland får jag panik å tror att den är för liten...ha ha jag är nog aldrig nöjd...
  • Kattepuffen

    Så nu har jag äntligen fixat ett nytt kort på magen..gick in i vecka 30 i går, helt sjukt..

  • nuedetdax

    Kaffepuffen, Hahahah gud vad jag känner igen mig. Det kryper i min kropp varje natt då jag alltid tror att nåt kryper på mig. Har oxå en katt som får springa ute och han ska alltid ligga i sängen och gnaga på ens tår så man går upp och ger han frukost. Jag kan ligga vaken i timmar och bara titta på allt, väggar golv,tak och runtomkring mig. Längtar till höst och kyla då man slipper alla kryp hahah!

  • Emmajohanss0n

    Jag har magbild från förra veckan.. V30..

    Har förlorat flera magbilder. Hittar ingen mellan datumen 15/7 och 6/8 :( Trist.


    Idun 2006 - Pysen 2008
  • skruttis85

    Gokväll tjejer!!

    Måste in o tjuvkika på era magar nu

    Finns även bild på min med ... tycker att min mage e ganska "liten"...??? ska väl vara glad ändå, för det är tungt som det är, hehe. Och det hinner ju hända endel till på den tiden som e kvar.

    Fler än jag som knappt kommer ned i badkaret??? haha.... ner kommer jag ju, men det är ju inte direkt så mkt svängrum o tala om ... o när jag ska upp igen *pust o stön*
    Och det är verkligen milslånga avstånd ner till fötterna, vilken pärs...

    Ha en trevlig lördagskväll!!

  • skruttis85

    Tråkigt att korten försvunnit ju ... Får man fråga vad du har för SF mått?? Tycker att våra magar liknar varandra endel... om man nu kan säga så?? hehe. Din kan va något större än min dock ... 28 hade jag i SF sist jag var hos BM (vecka 29+3)

    Söt dotter ni har föresten, Idun


    Emmajohanss0n skrev 2008-08-16 19:52:34 följande:
    Jag har magbild från förra veckan.. V30..Har förlorat flera magbilder. Hittar ingen mellan datumen 15/7 och 6/8 :( Trist.
  • Emmajohanss0n
    skruttis85 skrev 2008-08-16 20:37:05 följande:
    Tråkigt att korten försvunnit ju ... Får man fråga vad du har för SF mått?? Tycker att våra magar liknar varandra endel... om man nu kan säga så?? hehe. Din kan va något större än min dock ... 28 hade jag i SF sist jag var hos BM (vecka 29+3)Söt dotter ni har föresten, Idun
    Då har jag större Sf mått än dig kan jag avslöja ;)
    Jag hade 29cm i v29 (28+1, har jag för mig)

    Tack så mkt :)
    Idun 2006 - Pysen 2008
  • Emmajohanss0n
    skruttis85 skrev 2008-08-16 20:37:05 följande:
    Tråkigt att korten försvunnit ju ... Får man fråga vad du har för SF mått?? Tycker att våra magar liknar varandra endel... om man nu kan säga så?? hehe. Din kan va något större än min dock ... 28 hade jag i SF sist jag var hos BM (vecka 29+3)Söt dotter ni har föresten, Idun
    Vilken gladfis ni verkar ha, tösen eran :)

    Vart bor ni?
    Idun 2006 - Pysen 2008
Svar på tråden Vi med BF i oktober! fortsättningstråd...