• Ami755

    Malmö tjejer med Bf i oktober

    Hej-undrar om jag missat någon tråd med tjejer från Malmö regionen som ska ha i oktober??
    Hade varit kul och pratas vid. Jag har själv en son på snart 4 år, bor på Rosengård(snart Tygelsjö)och snart går jag på havandeskapspenning(19e augusti).
    Hör av er. Ami

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 09:41
    Har lagt upp en ny tråd. samma rubrik men del 2

  • Svar på tråden Malmö tjejer med Bf i oktober
  • Höstmirakel

    Hej tjejer! Idag är det måndag - dags för mitt UL! Längtar tills kl 11. Igår blev det ju fint väder framåt eftermiddagen - hoppas ni fick en bra dag i Folkets park Ami. Vi ska dit på barnloppis nästa söndag - har ni varit på dem?

  • Ami755

    Nä har inte varit på loppisen.Tänkte stå där med sonen men han har så svårt för att skilja sig ifrån sina saker .
    Ja det var mysigt på FP igår, hade tur med vädret.Men ingen mjukglass blev det.smakade sonens inte så god, får väl ta en utan strössel idag på IKEA!
    Ha det så kul på UL idag,, bara en timme kvar!
    Kram Ami

  • ananda74
    Höstmirakel skrev 2008-08-25 08:12:29 följande:
    Hej tjejer! Idag är det måndag - dags för mitt UL! Längtar tills kl 11. Igår blev det ju fint väder framåt eftermiddagen - hoppas ni fick en bra dag i Folkets park Ami. Vi ska dit på barnloppis nästa söndag - har ni varit på dem?
    Hej! Jag ska också på UL idag, fast kl 13. ska bli spännande, lite nervöst också. man vill ju att allt ska vara bra. hoppas inte de visar könet för det vill vi inte veta.
  • Höstmirakel

    Hej på er!

    Har varit på UL och där inne ligger en frisk och söt liten tjej med huvudet vänt nedåt redan. Har trott att knölen som buktar ut då och då vid naveln varit huvudet men det är tydligen rumpan då. Hon väger endast 2 procent under genomsnittet - helt prima! Så visst hade jag lite oro helt i onödan! Det var sååå kul att se henne. De kan ju zooma in rätt bra på ansiktet. Jag går på Cura så jag fick ju inte se nån 3 d bild. Fick du det Ananda idag?

    Oojojojoj vad jag längtar nu tills hon kommer ut.

  • ananda74
    Höstmirakel skrev 2008-08-25 13:05:38 följande:
    Hej på er!Har varit på UL och där inne ligger en frisk och söt liten tjej med huvudet vänt nedåt redan. Har trott att knölen som buktar ut då och då vid naveln varit huvudet men det är tydligen rumpan då. Hon väger endast 2 procent under genomsnittet - helt prima! Så visst hade jag lite oro helt i onödan! Det var sååå kul att se henne. De kan ju zooma in rätt bra på ansiktet. Jag går på Cura så jag fick ju inte se nån 3 d bild. Fick du det Ananda idag? Oojojojoj vad jag längtar nu tills hon kommer ut.
    Jag fick se 3D men eftersom bebben låg lite knasigt till så var det inte lönt att skriva ut nån bild på det. däremot vägde bebben -20% så de ska göra en flödeskontroll i morgon. är orolig över detta nu. jag som äntligen trodde att jag skulle få sluta oroa mig över saker efter detta sista UL. men icke!
  • Höstmirakel

    Hej!

    Ananda - du du ska se att det antingen fungerar jättebra, och att bebisen har det bra ändå (och små bebisar ökar i vikt sen och fungerar hur bra som helst efter vad jag läst). Eller så planerar de in kejsarsnitt och så får du din lilla guldklimp tidigare än väntat - ni får äntligen träffas.

    Imorgon vet ni bättre. Skickar positiva tankar till er!

  • Ami755

    Ananda-skickar oxå positiva tankar till dig!Du ska se att allt ordnar sig!

    Jag har fått tid hos bm nu på onsdag, skulle egentligen inte dit förrän 15 sept.Men min svamp i underlivet har ännu en gång dykt upp.Är så trött på den nu..Så det blir ännu en gång man får höra hjärtat och väga/mäta.Det är iallafall kul!

    Höstmirakel: grattis till tjejen!

    Jag fick ätit mjukglass idag-så gott!Min son och man har redan gått och lagt sig och nu känner jag för att göra något!! Vad orkar man halv tio på kvällen?Kanske ska göra lite inbjudningar eller vanliga kort.Är ju en pysselfia .
    Kram på er.Ami

  • ananda74

    Var på flödeskontroll idagh och allt såg bra ut som tur var. inga problem med vare sigm oderkakan eller navelsträngen eller nåt annat. så det ska väl helt enkelt vara en liten bebbe då om den inte växer till sig under de sista veckorna. enligt läkaren var det inget jag kunde göra för att påverka dess vikt, bara leva som vanligt. så nu får jag försöka sluta oroa mig även om det blir svårt

    Skön tråd det här, bara 3 pers iblandade. då känner man sig inte så anonym. vissa trådar innehåller ju flera hundre personer känns det som. här kan vi följa varandra på nära håll. känns bra.

  • Ralleröj

    Hejsan, Vad glad jag blir att ha hittat den här tråden har letat efter en sådan.
    Jag har en son på 3 år och väntar mitt andra barn nu 18-e oktober. Det ska bli en tjej sa det på första ul, ska på mitt andra idag och jag hoppas att de står fast vid det eftersom jag shoppat massa tjejkläder redan

  • Ralleröj

    Ami755
    såg att vi har bf samidigt, då kanske vi kan ropa till varandra på mas

Svar på tråden Malmö tjejer med Bf i oktober