• Ami755

    Malmö tjejer med Bf i oktober

    Hej-undrar om jag missat någon tråd med tjejer från Malmö regionen som ska ha i oktober??
    Hade varit kul och pratas vid. Jag har själv en son på snart 4 år, bor på Rosengård(snart Tygelsjö)och snart går jag på havandeskapspenning(19e augusti).
    Hör av er. Ami

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 09:41
    Har lagt upp en ny tråd. samma rubrik men del 2

  • Svar på tråden Malmö tjejer med Bf i oktober
  • Ami755
    ananda74 skrev 2008-09-01 11:31:14 följande:
    Var menar du att jag ska gå in och skriva upp mig?
    Det datumet du har bf är "ledigt" . Bara skriva in dig på listan som en rolig grej.Man kopierar hela listan, skriver in sig och postar inlägget
  • ananda74
    Ami755 skrev 2008-09-01 14:08:09 följande:
    Det datumet du har bf är "ledigt" . Bara skriva in dig på listan som en rolig grej.Man kopierar hela listan, skriver in sig och postar inlägget
    Men i vilken tråd gör jag det? Tror du kanske bifogade en länk men den kom nog inte med i ditt inlägg tidigare...
  • Ami755

    Oki..jag vet inte hur man bifogar..Men jag vet var den finns!
    Medlemsgrupper,väntar barn,BF oktober, tråden heter Kan vi fylla hela oktober.
    Sorry, jag inte kan göra det smidigare

  • ananda74
    Ami755 skrev 2008-09-01 14:44:40 följande:
    Min röda gubbe är väl en skäms gubbe??för det gör jag
    Hihi...jag trodde mer det var en skit-förbannad-gubbe så jag blev lite rädd

    Ska genast gå in och fylla i mitt datum.
  • Ralleröj

    hej tjejer!!!
    Är så glad, idag kom min nya skötväska jag köpt på tradera. En skip hop dash, har någon av er en sån? har hört jättemycket bra om den och jag var jättemissnöjd med de jag hade med första barnet så jag ganska höga förväntningar på den här
    Hur är din förkylning Ami? trist att vara sjuk särskilt förkyld också, snorar och svettas gör man hela dagen hehe
    Du skrev att du går på hp, vad har du för jobb? jag hade tänkt söka det också men slapp eftersom jag blev sjukskriven.

    Vad jobbar ni andra med? jag är Trafiklärare.

  • Ami755

    Har varit på ul idag.Fortfarande en livlig krabat som var svår att fånga på foto!Men allt såg bra ut.Han låg precis över sin kurva, skönt han äter trots att jag går ner i vikt.
    Cirka 3600gr när han föds.Helt ok Simeon,4 åringen, vägde 3525.

    Sitter o försöker att ej kissa på mig när jag hostar-inte det lättaste kan jag säga!Vill bli frisk!!

    Jag jobbar på Panduro Outlet, många lyft och långa dagar. Är oxå kronisk instabil i bäckenet, så kanske det påverkade deras beslut lite.

    Skötväska, jag hade emmaljungas, denna gång blir det brio.Har inte så höga krav, vill bara där ska vara lite fack så att det inte bara är ett stort.

    Tjejer som kan gå på lunch nästa måndag: min mamma rekommenderade en lunch rest på lilla torg med thai/kina/japanskt Yamoto tror jag den hette. Någon som provat?
    Kram

  • Rallarros

    Hoppas du blir frisk snart Ami, vad skönt att baby mår bra även om du mår dåligt..

    Vi köpte en sån skip hop duo deluxe på rea i helgen, i manchester, askool! Vet inte om den är bra eller dålig men har i alla fall en massa fack och så.

    Jag har precis blivit färdig läkare och började jobba på geriatriken på MAS innan jag vart sjukskriven. Tänkte nog fortsätta jobba där ett tag till efter mammaledigheten.

    Lunch på lilla torg låter bra!

    Hoppas ni får en bra dag, jag ska måla en spegel till lillen och försöka mig på att sy en åkpåse. Igår tvättade jag alla hennes kläder, mysigaste tvätten jag tvättat hittills:)

    KRAM

  • Höstmirakel

    Hej på er!

    Idag har jag känningar i underlivet, är det bebisen som tränger ned kanske? Somnade kl 21 igår och vaknade sen 01 - klarvaken. Somnade om så småningom tack och lov. Är helt groggy idag och har glasartad blick.

    jag har varit på den där restaurangen Ami, de har kvällsbuffé där och den var ack så god. Gud vad skoj att träffas!

    Jag har inte köpt nån skötväska än. Borde jag vänta tills vi har fått hem vagnen? Eller passar alla väskor till alla sorts vagnar, ni som vet?

    Jobb, jag är jurist och jobbar på tingsrätten i K-hamn. Inte särskilt fysiskt krävande. Men när jag är så här luddig i huvudet så blir det lätt fel och då längtar jag bara SÅ mkt efter min semester (måndag!).

    kramar

  • Ami755

    Förstår att du längtar till semestern!Jag somnade en stund till efter jag lämnat på dagis så nu har halva dagen gått..
    Men ska rensa i städskåpet snart, då brukar jag piggna till lite extra .

    Vad kul att höra att restaurangen är bra,de ska ha lunchbuffe oxå.Mums, kom gärna med tids förslag.

    Skötväska, ja köp nån du tycker ser bra ut..Fack är alltid bra, kul om den passar till vagnen .Väskor har de alltid hemma men kanske inte i en speciell färg om ni vill ha det.

    Jag har en gump i mina revben..inte skönt..han växlar från en sida till en annan.Men det går bra sålänge han inte snurrar upp med huvudet .

    Kram på er!

Svar på tråden Malmö tjejer med Bf i oktober