• Rocker
    Äldre 9 Aug 20:11
    6966 visningar
    6 svar
    6
    6966

    Fantasy Premier League

    Nu är det dax för Premier League (världens bästa liga). Vet inte om ni redan är med där men annars kan jag rekomdera det stark, Fantasy Premier League. Gå dit och skapa ditt eget lag och var med och utmana. Adressen dit är: fantasy.premierleague.com/

    Gå sedan med i ligan för oss på familjeliv. koden dit är: 76253-149919

  • Svar på tråden Fantasy Premier League
  • Pecado
    Äldre 18 Oct 15:43
    #1

    Tack för tipset. Har ett lag som jag tagit ut för att ha i ligan som min spelcommunity lagt upp. 82ndRangers, Day of Defeat Source.
    Ska anmäla mig direkt.

  • Pecado
    Äldre 18 Oct 15:45
    #2

    76253-149919 is not a valid code to join a league

    Ojdå. Har du något annat liganummer kanske?

  • Rocker
    Äldre 18 Oct 16:53
    #3

    Då intresset var mer än svalt så la jag ner ligan. Du är den ända som nappat....

  • Pecado
    Äldre 19 Oct 02:15
    #4

    Aj faan. Synd.

  • Rocker
    Äldre 19 Oct 11:22
    #5

    men skule intresset öka i denna tråd så startar jag naturligtvis en liga igen. Så får vi träna denna säsong och satsa på nästa

  • Äldre 26 Mar 10:06
    #6

    Tack för att det, som om jag väntade på denna nyhet sedan länge. Jag älskar att spela fotboll och ha min egen akademi namn balltravels, Vi på Ball Travels vill ge alla chansen att uppleva fotboll som det ska göras, LIVE. Nu är jag redo för fantasy premier league med mitt team efter att ha läst ditt inlägg. Jag har en fråga, är jag har att välja vårt team deras enda eller mitt eget team kommer att välkomnas där.Glad

Svar på tråden Fantasy Premier League