• Nejjah

Tvilling- åkpåse/mjuklift ?

Jag har letat och letat nu i flera månader efter något företag som säljer tvillingåkpåse eller mjuklift. Är det någon som vet ifall det ens finns?

Blir så förvånad att ingen tänkt på hur smidigt det vore och att det faktiskt verkar finnas en stor efterfrågan efter det, istället för att behöva ha två mjukliftar/åkpåsar..

Någon som vet !? Har hört att det ska finnas en tvillingåkpåse av märket Voksi i Norge, men har ingen aning om var jag hittar den på deras hemsida... (www.voksi.no)

Någon som kan norska som kanske kan leta upp och ge mig en direktlänk?

• Svar på tråden Tvilling- åkpåse/mjuklift ?
  • Terez

vad som står på sidan är att har man speciella önskemål ska man maila in dem

Har dere spesielle ønsker, er vi også lydhøre for de.
    All tilbakemelding er viktig for oss, og mottas med takk,
    dette gjelder både produktene våre og hjemmesiden vår. [email protected]

Gode bilder av barn i Voksi eller andre av våre produkter er av stor interesse,
    og kan kvalifisere til overraskelser i posten.

God surf,
    hjertelig hilsen fra HTS

ღ ♥ ღ Cassandra ღ ♥ ღ
  • Nejjah

Tack, men jag har som sagt hört att det redan ska finnas en tvillingåkpåse hos dem på deras sida så jag var mest intresserad av att hitta på den produkten och se en bild på den..

• Censur

Jag tror faktiskt inte att det finns...
    Jag körde med täcken och filtar till mina flickor... funkade skitbra

• Nejjah

Jo jag har ju tänkt det annars.. Men i första hand vill jag verkligen ha en åkpåse eller mjuklift och har hört att det ska finnas med ingen som kan säga var..

• Censur
    Nejjah skrev 2008-08-16 16:24:42 följande:
    Jo jag har ju tänkt det annars.. Men i första hand vill jag verkligen ha en åkpåse eller mjuklift och har hört att det ska finnas med ingen som kan säga var..
    jag letade jag med.... det finns ju hårdlift till urban jungle och sen tror jag att en del har sytt en åkpåse.... det borde inte vara så svårt OM man nu kan sy vilket jag inte kan
  • Nejjah
    Censur skrev 2008-08-16 16:47:00 följande:
    jag letade jag med.... det finns ju hårdlift till urban jungle och sen tror jag att en del har sytt en åkpåse.... det borde inte vara så svårt OM man nu kan sy vilket jag inte kan
    Men frågan är ju om urban jungles hårdlift då går att sätta i en Emmaljunga twin cerox.. :P
  • Censur
    Nejjah skrev 2008-08-16 18:01:26 följande:
    Men frågan är ju om urban jungles hårdlift då går att sätta i en Emmaljunga twin cerox.. :P
    haha... tveksamt
    Jag har en precis likadan (fast säkert några år äldre ) och jag bunkrade upp med filtar runt om, lade ett täcke under och sedan fick de ha ett täcke över så kunde de ligga och mysa ihop... funkade jättebra!

maila företaget och fråga om de inte kan maila över bild på liften?
  • FridaLee

Jag vet att det har funnits iaf, det såldes på Babyland  tror märket var Alvi och att det är företaget Carlo baby som har dessa.

• Limpie

Emmaljunga hade för ca 2 år sen när vi väntade våra men vi köpte 2 åkpåsar och under de första 6 månaderna låg de tillsammans i en påse(de vägde bara 2500 & 2700). Vi köpte mjuka åkpåsar så de fick gott om plats i vagnen och så att de kunde känna varandra. Den babyliften som jag kollade på som var för tvillingar var Väldigt otymplig. Lycka till!

Svar på tråden Tvilling- åkpåse/mjuklift ?