• Csve

    Någon med BF runt den 22 oktober?

    Hur känns det? Några påtryckningar ännu?
    Min lill* är fixerad sen en månad ca, är i vecka 35 nu.
    Ibland känns de nästan som om huvudet var på väg redan!

    22 oktober har jag fått som datum, får se om liten vill anpassa sig till det, sist gick jag över bfdatumet med 19 dgr!  mindre kul, mycket jobbigt!


    ?♥ För evigt ♥?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-20 11:35
    13 okt:
    dolceflicka

    15 okt:
    Snusmumrikens mamma
    Brynja G

    16 okt:
    regret

    17 okt:
    La Linda

    20 okt:
    mysisen
    Noskig
    Chrissy 81
    Rottis77

    21 okt:
    LinaoTom
    Cartin84
    SaraEu
    Soff82

    22 okt:
    MillaN o LillaN
    hildur h
    Nilla 83
    Pormoicheia

    23 okt:
    Nlie

    25 okt:
    Skruttin 85

    26 okt:
    LadyLiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 10:08
    FORTSÄTTNINGSTRÅDEN!

    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37918766.html
  • Svar på tråden Någon med BF runt den 22 oktober?
  • skruttis85
    Katriin skrev 2008-10-23 01:57:32 följande:
    Någon vaken?Sitter och klockar värkar just nu och aaaajj va ont det gör, hoppas att det är på gång nu men samtidigt är jag rädd för hur ont det kommer göra!!Återkommer....
    Åååh, så spännande Nyfiken nu jue... kanske du har bebis tom?? :):):)

    MillaN:    Är det bara vi kvar nu månne???
    Börjar fundera på om jag verkligen är gravid,,,, kanske bara blitt tjock  

    Jasmine 2007 & Lillesyskon på väg BF 25/10
  • Csve
    skruttis85 skrev 2008-10-23 11:31:56 följande:
    Åååh, så spännande Nyfiken nu jue... kanske du har bebis tom?? :):):)MillaN:    Är det bara vi kvar nu månne??? Börjar fundera på om jag verkligen är gravid,,,, kanske bara blitt tjock  
    *s* sådana tankar hade jag innan ul, var LIVRÄDD för att hon skulle säga att ja bara var tjock o hade massa gaser..*s*

    bm ska känna på mig idag ifall något har hänt, hoppas hoppas, men ja TVIVLAR starkt på det.
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve

    varit hos bm..


    fanns fortf. en bit kvar av tappen, men kanterna o tappen var mjuk. öppen ca 1.5 cm. Hon kände huvudet.
    ska dit nästa torsdag igen, o då gör hon samma procedur igen.fan vad de gör ont när dom ska känna sådär runt omkring!


    ?♥ För evigt ♥?
  • tröttamamman

    Ni är inte ensamma kvar, jag är också kvar Generad Har BF imorgon, den 24:e, men har inte kännt ett dugg ännu. Så jag får nog snällt vänta! Dottern kom 8 dagar efter utsatt dag, pust!

    I morgon skall det bakas, frysen börjar bli välfylld nu, och sättas in foton i album. Någon gång i nästa vecka börjar jag väl krypa på väggarna. Har ni några bra tips på sysselsättning?

  • tröttamamman

    Har ägnat 2 timmar till att städa ur och skura ur kylskåpet, har man börjat vänta då? Flört

  • Csve
    tröttamamman skrev 2008-10-24 11:18:15 följande:
    Har ägnat 2 timmar till att städa ur och skura ur kylskåpet, har man börjat vänta då?
    *s* ja jag tror nog det!
    inget e som väntans tider...
    ?♥ För evigt ♥?
  • skruttis85

    BF imorgon!!

    Ser ut som det blir att gå över tiden här

    Har haft onda SD hela morgonen och fm... men d blir nog inget av det tror jag

    Nu har jag bryggt kaffe, till det blir det en chokladboll... för visst är man väl värd det ;)


    Jasmine 2007 & Lillesyskon på väg BF 25/10
  • skruttis85
    tröttamamman skrev 2008-10-24 11:18:15 följande:
    Har ägnat 2 timmar till att städa ur och skura ur kylskåpet, har man börjat vänta då?
    Va duktig du är då... kan du inte ta en sväng förbi här med skurtrasan sen??
    Jasmine 2007 & Lillesyskon på väg BF 25/10
  • tröttamamman
    skruttis85 skrev 2008-10-24 11:49:31 följande:
    Va duktig du är då... kan du inte ta en sväng förbi här med skurtrasan sen??
    Kanske det, det kanske sätter igång allt!

    Skall ta en lång promenad sedan, efter jag har bakat. Och provsmakat en massa, för visst är man värd något gott nu!
Svar på tråden Någon med BF runt den 22 oktober?