• Csve

    Någon med BF runt den 22 oktober?

    Hur känns det? Några påtryckningar ännu?
    Min lill* är fixerad sen en månad ca, är i vecka 35 nu.
    Ibland känns de nästan som om huvudet var på väg redan!

    22 oktober har jag fått som datum, får se om liten vill anpassa sig till det, sist gick jag över bfdatumet med 19 dgr!  mindre kul, mycket jobbigt!


    ?♥ För evigt ♥?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-20 11:35
    13 okt:
    dolceflicka

    15 okt:
    Snusmumrikens mamma
    Brynja G

    16 okt:
    regret

    17 okt:
    La Linda

    20 okt:
    mysisen
    Noskig
    Chrissy 81
    Rottis77

    21 okt:
    LinaoTom
    Cartin84
    SaraEu
    Soff82

    22 okt:
    MillaN o LillaN
    hildur h
    Nilla 83
    Pormoicheia

    23 okt:
    Nlie

    25 okt:
    Skruttin 85

    26 okt:
    LadyLiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 10:08
    FORTSÄTTNINGSTRÅDEN!

    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37918766.html
  • Svar på tråden Någon med BF runt den 22 oktober?
  • Nlie
    skruttis85 skrev 2008-10-27 12:23:11 följande:
    Oskar är född !! Han kom under lördags natten 00.47... på bf 25/10Hela 3975 g och 51 cm lång, och är världens goaste lille skrutt...Allt gick bra o vi mår bra.... fick dessvärre spendera gårdagen på astrid lindgrens barnakut, då v blev ditskickade av barnläkaren på DS. Han va svullen i höger ljumske, och misstanke om ev. ljumskbråck fanns. Visade sig vara ett vattenbråck, ofarligt och gör inte ont (lättnad)Så nu är vi hemma o bara myser!!Lycka till alla ni andra ! Kram
    Stort grattis!
  • Csve

    16 okt:


    regret - En flicka född 5 okt

    20 okt:
    Lena74-En flicka född 21 okt


    21 okt:
    Catrin84- En flicka född 23 okt
    Soff82-En flicka född 17 okt


    22 okt:
    MillaN o LillaN
    Pormoicheia -En flicka född 22 sept.


    23 okt:
    Nlie -En pojke född 19 okt
    Missan- En pojke född 12 okt

    24 okt:
    Tröttamamman

    25 okt:
    Skruttis85-En pojke född 25 okt

    29 okt:
    Nuedetdax (Ned)- en flicka född 14 okt.


    Grattis skruttis, undrade just när du skulle komma in hit med goda nyheter!

    jaha.. listan e nästan full, som väntat e ja en av de sista.. *s*
    men vad mer kan man vänta med lååång övertid i bagaget?


    ?♥ För evigt ♥?
  • tröttamamman
    skruttis85 skrev 2008-10-27 12:23:11 följande:
    Oskar är född !! Han kom under lördags natten 00.47... på bf 25/10Hela 3975 g och 51 cm lång, och är världens goaste lille skrutt...Allt gick bra o vi mår bra.... fick dessvärre spendera gårdagen på astrid lindgrens barnakut, då v blev ditskickade av barnläkaren på DS. Han va svullen i höger ljumske, och misstanke om ev. ljumskbråck fanns. Visade sig vara ett vattenbråck, ofarligt och gör inte ont (lättnad)Så nu är vi hemma o bara myser!!Lycka till alla ni andra ! Kram
    Grattis Skruttis 85!!! Skönt att det inte var något allvarligt!

    Var hos bm idag, fick tid för tillväxt-ul nästa måndag om bebisen inte har behagat titta ut då. Annars såg allt bra ut, han verkar ha det så bra där inne!

    Men jag vill ha en oktoberbebis, inte novemberbebis!
  • skruttis85

    Tack

    Får passa på att justera en liten detalj ;) Han kom lördagsmorgon, tiiidig lördags morgon ;)...och inte natt som jag tidigare skrev

    MillaN, nu måtte din lill* oxå komma ut... håller alla mina tummar att det blir snart snart snart... en extra kram till dig!!


    Jasmine 2007 & Lillesyskon på väg BF 25/10
  • Katriin

    ~~GRATTIS TILL POJKEN~~
    skönt att allt gick bra och att ni mår bra.


    skruttis85 skrev 2008-10-27 12:23:11 följande:
    Oskar är född !! Han kom under lördags natten 00.47... på bf 25/10Hela 3975 g och 51 cm lång, och är världens goaste lille skrutt...Allt gick bra o vi mår bra.... fick dessvärre spendera gårdagen på astrid lindgrens barnakut, då v blev ditskickade av barnläkaren på DS. Han va svullen i höger ljumske, och misstanke om ev. ljumskbråck fanns. Visade sig vara ett vattenbråck, ofarligt och gör inte ont (lättnad)Så nu är vi hemma o bara myser!!Lycka till alla ni andra ! Kram
  • Csve
    skruttis85 skrev 2008-10-27 13:20:20 följande:
    Tack Får passa på att justera en liten detalj ;) Han kom lördagsmorgon, tiiidig lördags morgon ;)...och inte natt som jag tidigare skrev MillaN, nu måtte din lill* oxå komma ut... håller alla mina tummar att det blir snart snart snart... en extra kram till dig!!
    ja vad sjutton.. e mäkta avis må ni tro! tack för kramen! den behövs!
    ?♥ För evigt ♥?
  • Katriin

    Usch jag förstår dig, är verkligen glad att det är över men samtidigt känns det som jag verkligen saknar magen ibland Tänk va fort man kan glömma.
    Men jag har verkligen en känsla av att det snart är över för dig också


    Csve skrev 2008-10-27 20:54:12 följande:
    ja vad sjutton.. e mäkta avis må ni tro! tack för kramen! den behövs!
  • Csve
    Katriin skrev 2008-10-27 21:00:21 följande:
    Usch jag förstår dig, är verkligen glad att det är över men samtidigt känns det som jag verkligen saknar magen ibland Tänk va fort man kan glömma.Men jag har verkligen en känsla av att det snart är över för dig också Csve skrev 2008-10-27 20:54:12 följande:
    Jag går på din känsla då!

    bf+6 idag..  dagarna känns inte jobbigare nu, men de e trist att vänta o höra allas tjat!
    ?♥ För evigt ♥?
  • LinaoTom

    verkar som jag inte e med på listan längre, men har ju följt tråden & skrivit ngt inlägg hehe,,så jag tänkte bara berätta att vår lilla tös föddes 23/10 kl 01.56 3150g & 49 lång,, hann bara vara på fl 11 min innan lilla Ida tittade ut :) grattis till er alla som fått o håller tummarna för dig millanolillan att snart liten titar ut

  • Katriin

    Jaa det tycker jag du dka göra =) För jag har verkligen en känsla av att slutet är riktigt nära nu.
    jag slutade svara i telefonen när folk började ringa allt för mycket och så sa jag till dom att JAG ringer när det är dags eller efter när det är klart. Kan bli rikigt segt om alla ska tjata på en så.


    Csve skrev 2008-10-28 08:10:48 följande:
    Jag går på din känsla då! bf+6 idag..  dagarna känns inte jobbigare nu, men de e trist att vänta o höra allas tjat!
    Linaotom: ~~GRATTIS TILL TÖSEN~~
    Du fick din tös samma dag jag fick min Din tös kom dock några timmar förre min
Svar på tråden Någon med BF runt den 22 oktober?