• Ami755

    Malmötjejer med bf i oktober del 2

    Här startar vi del två av våran tråd!

    Födda än så länge;
    2/10 Miranda
    22/10 Ivan

  • Svar på tråden Malmötjejer med bf i oktober del 2
  • Ami755

    Therese: hade med mig boken till dig..men glömde ge dig den....
    Sorry jättemycket.Vi får ses i veckan så du kan börja massera henne lite .

  • Ralleröj

    godmorgon.
    hinnsvepning är när de går in med fingrarna och masserar hinnorna runt barnets huvud för att frisätta hormon som förhoppningsvis gör att förlossningen kommer igång av sig själv. De hoppas på att det ska ge resultat innom 48h och nu har det gått 24 and im still here
    ska tillbaka i morgon för samma sak. ser inte fram emot det eftersom det gjorde riktigt ont. De vill ju helst inte sätta igång mig eftersom bebisen e så stor och en igångsättning resulterer ju oftast i en svårare förlossning. jag födde ju rasmus väldigt lätt så det vore skönt om det blev lika dant med den här.

    jaja..

    skönt att du fick sova inatt therese! gillar miranda mjölkersättning? tar hon flaska nu?

    härligt med shopping ami, ska du prova lila rocken på hm?

  • Ami755

    haha det .vågar jag inte . Får ta den mer praktiska på Lindex... Kan inte bestämma mig om den ska vara svart eller beige, men tar nog den beiga-blir som ett lik i den svarta tror jag..Får väl köpa en lila halsduk istället..

    Har inte kommit in i duschen än, tror lillskiten kommer vakna snart..men klockan är ju inte så mycket än..

  • Ralleröj

    hello girls! hur har ni haft det idag? tråden går rätt trögt nu när så många bebisar kommit

  • compact

    Sen som jag är såg jag att Sofie har fått sin bebis. GRATTIS SOFIE!!. Här händer inget....
    Vill ha ut barnet nu!

  • Ami755

    Ja lite trögt är det här..mest i mitt huvud känns det som

  • Ralleröj

    och o mitt bäcken...


    Ami755 skrev 2008-11-01 20:23:32 följande:
    Ja lite trögt är det här..mest i mitt huvud känns det som
  • Ami755

    och nu fick jag sagt det..jag var ju inte färdig med inlägget..
    Är "ensam" hemma just nu. Simeon o Rade är på party-halloween- så glad han var när han åkte. Han fick låna kusinens svarta spiderman-lycka!!

    Ivan har varit snäll men nu börjar gaserna komma igång så han åmar sig o har lite ont i magen.Hoppas hoppas han inte får det som storebror..minifom i nästan 4 månader o ont..

    Sitter o tittar på stjärnor på isen..jo jag har det roligt
    Ska hitta mitt spackel o spackla 4 hål på väggen=stryka från listan .
    Ha det gott o skickar förlossningstankar till Camilla o dig Michelle!

  • Höstmirakel

    hej tjejer - jag har ännu inte testat ersättning t Miranda, hon ammade fint inatt och nu ikväll kunde jag inte med att vara ifrån henne. Så jag och bebisen har hemmakväll för oss själva.

    Kollar på Yrrol - hjälp vad jag älskade den filmen när jag var yngre

    Jag tror att mina hormoner åker jojo - innan svettades jag kopiöst på nätterna och nu fryser jag...

    Snäll du är med boken Ami!

    Kram på er

  • Alexandra88

    tack så mycket förlossnigen gick väl inte som jag hade tänkt mig. Hon fick tas ut med sugklocka och jag förlorade mycket blog annars va allt bra

Svar på tråden Malmötjejer med bf i oktober del 2