• Sanrah

    Mia-Sanningen om gömda

    Jag hamnade av en slump på Monica Antonsson blogg.Hon ska tydligen ge ut "Mia- sanningen om gömda" den 1 december. Det först nu jag har sett detta, känner mig helt förvirrad. Vad ska man tro?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 21:28
    Liza Marklunds - Gömda

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 08:47
    Länk till bloggen:

    monicaantonsson.blogspot.com/

  • Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda
  • caropia
    Thalis skrev 2008-11-09 22:10:31 följande:
    Jepp hon raderar hejvilt ibland MEN eftersom det är hennes blogg så är det också hennes rättighet att göra så.
    Ja det är klart hon har rätt att göra, men hon verkar ju lite lätt... snurrig för att utrycka sig snällt när det blir så osammanhängande
    Vem behöver tv när det här finns
  • caropia
    Emmel skrev 2008-11-09 22:12:02 följande:
    Den finns kvar. Kvinna 37 är jag!
    Aha då förstår jag
  • LillaLinan

    ha ha ha hård ton på FL...what are you talking about Nu måste jag tyvär gå å sova


    Einstein skrev 2008-11-09 22:12:21 följande:
    Nej, det är som att hon blir sur för att vi inte håller med henne om det hon skrivit i sin bok. Fast hur ska vi kunna det när den inte kommit ut. Chocken över tonen här på fl har vi väl alla haft! Fast man lär sig ju hur det fungerar här och inte tycker jag att det är så hårt och elakt skrivet som hon antyder. Fast hon kanske har gjort felet som många nya gör, hon kanske inte har läst in smilisarnas betydelse? jag vet inte, men jag har som sagt läst igenom tråden igen och inte hittat något som är utmärkande elakt eller hårt. ja förutom chocken över vad hon skrev om förhållandet mellan utbildning och misshandel tidigare idag. Fast det la sig ju när hon fått förklara sig lite.
  • Thalis
    Einstein skrev 2008-11-09 22:12:21 följande:
    Nej, det är som att hon blir sur för att vi inte håller med henne om det hon skrivit i sin bok. Fast hur ska vi kunna det när den inte kommit ut. Chocken över tonen här på fl har vi väl alla haft! Fast man lär sig ju hur det fungerar här och inte tycker jag att det är så hårt och elakt skrivet som hon antyder. Fast hon kanske har gjort felet som många nya gör, hon kanske inte har läst in smilisarnas betydelse? jag vet inte, men jag har som sagt läst igenom tråden igen och inte hittat något som är utmärkande elakt eller hårt. ja förutom chocken över vad hon skrev om förhållandet mellan utbildning och misshandel tidigare idag. Fast det la sig ju när hon fått förklara sig lite.
    Jag tror också att hon blivit sur för att vi inte börjar dyrka hennes sanning, som folk ännu inte läst

    Sen kan jag ärligt säga att jag inte ser den hårda tonen....
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Emmel

    I bloggen skrev jag faktiskt bland annat en fråga som hon valde att inte svara på. Hon efterlyster frågor, sedan när man ställer dem så ignoreras de. Då är det inte konstigt att man inte bara ser påhopp!

  • Einstein
    LillaLinan skrev 2008-11-09 22:15:42 följande:
    ha ha ha hård ton på FL...what are you talking about Nu måste jag tyvär gå å sova
    Vi kanske ska be Monica att gå in i en diskussion om amning eller barnuppfostran! I jämförelse med många trådar där, så ligger denna i lä.
  • Thalis
    Emmel skrev 2008-11-09 22:19:28 följande:
    I bloggen skrev jag faktiskt bland annat en fråga som hon valde att inte svara på. Hon efterlyster frågor, sedan när man ställer dem så ignoreras de. Då är det inte konstigt att man inte bara ser påhopp!
    Precis !
    Jag har faktiskt försökt försvara hennes inlägg...Generad
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Emmel
    Einstein skrev 2008-11-09 22:20:42 följande:
    Vi kanske ska be Monica att gå in i en diskussion om amning eller barnuppfostran! I jämförelse med många trådar där, så ligger denna i lä.
    Ha ha ha!

    Nej, nu ska jag också sova. Jag lääääängtar till boken kommer ut. Jag hoppas på en givande diskussion då!

    GOD NATT!
  • Einstein

    Jag tycker att det finns massor av frågor i tråden, men kanske inte direkt ställda till Monica. Fast det är ju naturligt eftersom hon inte skriver i tråden.

Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda