• Mejann

    Göteborgstöserna med barn födda juli-sep 2006 (9:an)

    Jag hittade inte någon ny tråd så då fortsätter vi väl här...

    Våra små:
    LindaLii...3/8 Max
    Linnie78...13/8 Albin
    AL25...15/8 Alexander
    Neela...19/8 Max
    Bäbistokig...20/8 Leah
    Skytten75...21/8 Isabell
    Mimmiliten...25/8 Louise
    Memlon...26/8 Philip
    Mejann...26/8 Arvid
    Morre...31/8 Selma
    Danielaa...31/8 Caspher
    Smurfbaby....3/9 Axel
    Marycow...3/9 Stella
    Batgirl...4/9 Ella

  • Svar på tråden Göteborgstöserna med barn födda juli-sep 2006 (9:an)
  • memlon

    Skulle vara jättekul att ses!
    Vi kanske kan på söndag... ska bort på eftermiddagen.
    Håller koll i tråden och ser om det blir nåt.
    kram

  • Linnie78

    Skulle vara jätteroligt att ses men vet dock inte ifall vi kan. Det är ganska mycket som händer nu och tajt att hinna med allt. Söndag efter lunchtid kan vi nog.
    Kram

  • Skytten75

    Vet inte om vi hinner heller så mkt som ska fixas. Köpa julklappar, ta ut bilder till kalender, baka julfika mm.

    Vi var på Liseberg igår. Alldelse för mycket folk. Men vi hann hälsa på kaninerna, tomten, gå in i tomevärlden och spela lite.

    Isabelle sa i fredags till mig älskar dig, när hon skulle gå vila. Så söt! Värmer i hjärtat.


    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • AL79
    Skytten75 skrev 2008-12-08 14:51:05 följande:
    Vet inte om vi hinner heller så mkt som ska fixas. Köpa julklappar, ta ut bilder till kalender, baka julfika mm.Vi var på Liseberg igår. Alldelse för mycket folk. Men vi hann hälsa på kaninerna, tomten, gå in i tomevärlden och spela lite. Isabelle sa i fredags till mig älskar dig, när hon skulle gå vila. Så söt! Värmer i hjärtat.
    Alexander har också börjat säga Jag älskar dig både till pappa och mig men allra mest til lillebror. Flera gånger om dagen säger han: theo Jag älskar dig så gulligt.
    Mamma till Alexander 060815 och Theodor 081008
  • Skytten75

    AL25: Vad gulligt! Går det bra mellan syskonen?


    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • AL79
    Skytten75 skrev 2008-12-09 10:09:47 följande:
    AL25: Vad gulligt! Går det bra mellan syskonen?
    Ja kanonbra. Ingen svartsjuka än så länge.... Han vill pussa och krama honom hela tiden. Men om nån frågar om han har fått en lillebror, svarar han: Ja och han skriker hela tiden. haha och det gör han ju rätt mycket.

    Hur går det för er? Och för alla andra med 2 barn nu? Svartsjuka?
    Mamma till Alexander 060815 och Theodor 081008
  • LindaLii
    AL25 skrev 2008-12-09 12:01:44 följande:
    Ja kanonbra. Ingen svartsjuka än så länge.... Han vill pussa och krama honom hela tiden. Men om nån frågar om han har fått en lillebror, svarar han: Ja och han skriker hela tiden. haha och det gör han ju rätt mycket.Hur går det för er? Och för alla andra med 2 barn nu? Svartsjuka?
    Både ja och nej. Max älskar att krama Hugo och pussar på honom ofta. Vill att han ska sitta bredvid honom eller i hans knä och så. Däremot om Hugo ålar fram och tar hans tåg så står inte lillebror lika högt i kurs om vi säger så "mamma, det är miiiiiiiin" är en väldigt vanlig mening hos oss just nu
    ♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • Linnie78

    Jag antar att det inte blir någon grillning i helgen? Det känns som att det är för mycket för alla nu precis innan jul.
    Vi kanske hinner komma en stund i af. om det blir något.

  • Skytten75

    På lördag kan vi inte iaf. Vi kanske skulle hinna på söndag men lovar inte.

    Isabelle är jättesnäll mot sin lillasyster. Hon har aldrig gjort nåt dumt mot henne.
    Hon pussar, kramar, klappar, ger henne nappen, snuttis och leksaker, pratar & skrattar.


    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Mejann

    Men då bestämmer vi att vi kör på söndag fm/lunch tycker jag! Även om vi inte blir så många kan det bli mysigt ändå.
    Vi träffas kl 10.30 vid parkering så går vi tillsammans till grillplatsen (några hundra meter). Den som kommer senare kan ju bara dyka upp.
    www.hitta.se/LargeMap.aspx%e4gen+7%2c+s%e4vedalen
    Man parkerar vid Kvarnstensvägen och sedan går man in i skogen mot Svarttjärn/Härlanda tjärn. Jag tror att de flesta har mitt mobilnummer om det skulle vara något, annars skicka mig ett meddelande här så fixar vi det.

Svar på tråden Göteborgstöserna med barn födda juli-sep 2006 (9:an)