• julknäck

    Våra älskade änglar tråd 5

    Tänkte att det var dags att starta en ny tråd.
    Vill att ni ska veta att jag tycker om er så mycket och är så glad att vi fått lära känna varandra. Men det vet ni ju redan. Kram

  • Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5
  • julknäck

    Tack alla för igår det var så trevligt men stackars Maarit och Marlene då som inte fick nått te glömde helt bort att ställa fram te men ni är ju ganska hemtama i min te låda så ni kanske hade vågat gå dit själva.
    Jag vann budningen på tradera hoppas nu bara att det kommer en overall på posten. Jag fick den för 480 inkl porto bra tycker jag med tanke på att den var ny och kostar 1200 i affär

  • PandaPrinsessa

    Tack för en jättetrevlig fest, Sara! Supergod mat och jättegott fika! Oroa dig inte för teet. Jag tänkte inte på det för jag ville bara ha nåt kallt att dricka, och hade jag velat ha te så hade jag nog hittat åt telådan...
    Så himla kul att du vann budningen! Vi väntar med spänning på overallen...


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • Bebbe2007

    Som sagt, tack för en väldigt trevlig tillställning!! Det var väldigt mycket gott du bjöd på och teet saknade inte jag heller.. Det gick så bra med julmusten!!

    Hoppas att du kan lämna tillbaka presenten trots missödet med kvittot.. Generad

    Kanske Märta har på sig nyoverallen när ni kommer och hälsar på oss!! Flört

    Kram på er!

  • Tjabo07

    Tack för senast allihop och speciellt till Sara för allt gott som bjöds på.

    Maarit, hittade mailet så nu har jag gjort mig skuldfri.

  • julknäck

    God Jul på er alla det gick bra med presenten för pappa köpte av mig den det blev ju enkelt så slapp jag byta också.
    Ja overallen är skickad så jag hoppas att den kommer snart.
    Ska julstäda det sista nu, vi ska ju vara här på julafton.

    Maarit är så skrapparsugen var tvungen att göra två sidor igår och är sugen på mera vi får bestämma träff framöver och pyssla lite. kraaamar

  • PandaPrinsessa

    Åh, Sara, vilken scrappare du har blivit! Jag har inte alls scrappat mycket nu i december, åtminstone inte foton. Bara lite kort och tändsticksaskar. Men självklart kan vi ha en träff snart. Så fort det nya året börjat är jag redo!

    Bra att du hittade mailet, Malin! Jag hade glömt bort det igen....


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • PandaPrinsessa

    Kikar in så här på julaftonsmorgon för att önska er en riktigt god och fröjdefull jul. Tack för att ni finns, för att era änglar håller Vilmer sällskap i himlen och för att ni har så gulliga ungar här på jorden som är så fina kompisar till Ellen.

    Just nu snusar och sover både Fredrik och Ellen. När de vaknar ska vi öppna lite paket och läsa Vilmers julsaga, där era tjejer ju också finns med.

    Massor av kramar till er!


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • julknäck

    Kramar Kramar till er också håller med Maarit. Är så tacksam att ni finns kraaam

  • Tjabo07

    Jag önskar också ni fina människor en riktigt God Jul! Kramisar

Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5