• julknäck

    Våra älskade änglar tråd 5

    Tänkte att det var dags att starta en ny tråd.
    Vill att ni ska veta att jag tycker om er så mycket och är så glad att vi fått lära känna varandra. Men det vet ni ju redan. Kram

  • Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5
  • Tjabo07

    Tack Sara, det är klart man funderar en hel del dessa dagar och tänker tillbaka men det känns ändå ganska bra, bättre än ifjol. Imorgon ska vi åka till minneslunden och tända ljus samt att vi ska skicka iväg en ufo-ballong. Vi gjorde samma sak ifjol också så det kommer nog att bli en tradition.

    Några förslag på datum när jag kan åka till Umeå: lör 31/1, lör 7/2, lör 14/2.

    Visst borde det vara dags för en mammalunch snart?! Typ nästa vecka, måndag eller tisdag kanske?

  • julknäck

    Mammalunch låter toppen!
    Vi vill helst inte åka den 14:e eftersom märta fyller år den 15:e annars tror jag inte att vi har nått speciellt ska kolla med mannen när han kommer hem.

  • Bebbe2007

    Hej!

    31/1 låter som ett bra datum tycker jag! Helgen 7-8/2 jobbar Magnus natt och 14/2 har min mormor 80-årskalas...

    Malin.. Vi tänker på er och tänder ett ljus för Livia imorgon!

    Ang mammalunchen till veckan så kommer jag till Ö-vik på måndag om det är så att man får vara med.. Generad

    Kram!

  • Tjabo07

    Åh Marlene såklart att du får vara med , det blir ju perfekt med en lunch till veckan om du ska hem då.

  • PandaPrinsessa

    Oj, vilken aktivitet det har varit här ikväll då! Vi har nyss kommit hem, vi har varit hos Ante och tittat på "Wall-E". Har ni sett den? Jag tyckte jättemycket om den!

    Ja, Malin, det här är verkligen speciella dagar för er familj. Skönt att höra att det känns lite lättare än förra året. Det låter som en jättefin tradition att skicka ufoballong till himlen. För vår del blev det ju "vanliga" ballonger, med helium. Annars blir det inte så stor effekt mot en ljus vårhimmel... Men det känns liksom så... konkret att skicka något "till himlen". Nåväl, vi kommer att tänka på er igår, och när vi tänder änglaljusen lyser de extra starkt för Livia. Kram till er!  

    Mammalunch = Toppen!!!  Ännu bättre att Marlene är i krokarna! Jag kan både måndag och tisdag. (Och alla andra dagar för den delen också...) Ska vi våga oss på att luncha på stan eller blir det lite för avancerat med fem barn som ska äta? Skrattande Personligen ses jag nog gärna hemma hos någon...

    Den 31/1 passar oss bra med en Umeåtripp. Redan nu föreslår jag att vi borde samlas hemma hos Marlene och Magnus en viss tid, kanske för fika eller mat, och sen får man "röra sig fritt" och passa på att göra andra saker under dagen om man vill det. Det blir kanske liiite struligt att till exempel gå på stan tillsammans, eller vad tror ni?

    Dagens bravad: Jag har köpt en bikiniöverdel. Det var jobbigt och dyrt. Men nu ska jag och Ellen bada! Hurra!

    Massor av kramar till er alla!


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • julknäck

    Förresten måndag är bättre för mig och det går för er andra. Ja det är klart att det är lättsamt att träffas hos nån men vi skulle ju kunna prova lekrummet på UH också. Ni får avgöra

  • Bebbe2007

    Mammalunch på måndag blir bra! Mig spelar det ingen roll om vi träffas på stan eller hemma hos någon.. Jag är bara glad att jag kan vara med!! Flört

    Ska vi bestämma 31/1 då? Låter som ett bra upplägg att träffas hemma hos oss och sedan får man göra vad man vill.. Ska vi kanske äta lunch här då? Vilken tid tror ni att ni kommer att komma upp? Eller så får man åka upp när man vill.. Kanske gå på stan först eller vad man vill vill och så träffas vi på eftermiddan och åter middag här och fikar på kvällen innan ni åker hem..

    Oss spelar det ingen roll.. Ni får bestämma..

    Idag lyser ljusen för Livia!!!

    Kram!!

  • Tjabo07

    Tack älskade vänner för att ni tänker på vår lilla flicka idag! Är så glad att vi lärt känna varandra. 

    Jag tycker vi åker till Marlene med familj på eftermiddagen och äter middag där så behöver man ju inte ha så bråttomt iväg. Då kan man ju gå på stan på dagen om man vill.

    UH på måndag låter bra men jag måste bara kolla så att jag inte har fackmöte då, i så fall kanske vi kan ses på tisdag istället.

  • PandaPrinsessa

    Hoppas ni haft en fin dag idag, Malin! Har tänkt så mycket på er!

    Jag tycker att det låter som ett bra förslag att äta middag hos Marlene och Magnus. Då kan man ta det lite lugnt på morgonen och gå på stan en sväng. Jippie, så kul det ska bli!!!

    UH på måndag blir jättebra för mig också. Kolla bara så att det passar för dig, Malin,


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5